מדיה

נטע ברזילי נבחרה לשפוט בעונה החדשה של אקס פקטור

נטע ברזילי נטע ברזילי

אחרי שסיפרנו לכם שאביב גפן נבחר להיות בין השופטים בתוכנית 'אקס פקטור ישראל', לצד השופט סיימון קאוול, אשר לראשונה יגיע לשפוט מחוץ לגבולות אנגליה וארצות הברית, הנה נבחרה לה שופטת נוספת, הזמרת וזוכת האירוויזיון, נטע ברזילי.

קאוול והצוות שלו מעורבים בבחירת השופטים ובחרו בנטע ברזילי, הכוכבת הבינלאומית שכיכבה בראש מצעד הבילבורד האמריקאי, עם רזומה של הופעות ופסטיבלים בכל העולם ועד סין בהופעה עם יותר מחצי מיליארד צופים, לשפוט בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל .

באירוויזיון 2018 נטע ברזילי זכתה במקום הראשון יחד עם השיר "toy" שם הביאה לישראל את הזכייה הרביעית בתולדות התחרות המוסיקאלית הנצפית ביותר בעולם, וזאת כמובן לאחר שנבחרה לייצג את ישראל בתוכנית 'הכוכב הבא' השיר "toy" שנכתב ע"י דורון מדלי הגיע לראש מצעדי ההשמעות במעל ל-44 מדינות, ושבר שיאים בטיקטוק וביוטיוב. ברזילי הוציאה שלל שירים שהפכו ללהיטים בין לאומיים שזכו להצלחה רבה. הלהיט של נטע "באסה סבבה" הגיע לחשיפה של יותר מ- 159 מיליון צפיות ביוטיוב.

כאמור, בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל, יגיע לשפוט סיימון קאוול שנחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור ואחד מאושיות המוזיקה הגדולות והמשפיעות בעולם והשתתפותו כשופט בפורמט הישראלי נותנת הזדמנות לחשיפה בינלאומית לזמרים וזמרות מהארץ.

בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל החל בעבודה אינטנסיבית על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות