פרסום ושיווק

מיכל אנסקי קוטפת עוד קמפיין: תשמש פרזנטורית של המותג 'Euro'

מיכל אנסקי בקמפיין Euro מחלבות אירופה מיכל אנסקי בקמפיין Euro מחלבות אירופה

רק לפני שבוע התבשרנו כי מיכל אנסקי תיכנס לנעליה של יעל גולדמן למותג 'גולף' והנה היא קוטפת עוד קמפיין חדש המוערך במליוני שקלים בשנה.

מיכל אנסקי נבחרה על ידי וילי פוד לשמש כפרזנטורית של המותג 'Euro מחלבות אירופה', ולהוביל את קמפיין המותג למשך 3 שנים. שווי הקמפיין מוערך במיליוני שקלים בשנה.

מיכל אנסקי בקמפיין Euro מחלבות אירופה | צילום: דניאל שכטר
מיכל אנסקי בקמפיין Euro מחלבות אירופה | צילום: דניאל שכטר

בשנה האחרונה, הרווח של וילי פוד זינק ב-26% במגזר הקמעונאי וזוהי השנה השנייה ברציפות שהחברה היא ספקית המזון הצומחת ביותר מבין הספקיות המובילות בשוק מוצרי הצריכה. איי.בי.איי קבע כי קצב הצמיחה של וילי פוד גבוה פי 3 ממתחרותיה בשוק המזון.

ברזומה של אושיית הקולינריה שלל פרסומות, ביניהן למשביר לצרכן, רשת התכשיטים JB, מטבחי דה קוצי'נה. לאחרונה היא גם כיכבה בקמפיין ללקט ישראל ואף עוררה סערה ברשת כשהעלתה תמונה שלה בבגד ים בעודה מאכילה את בתה הקטנה, וזאת מיד לאחר צילומים למותג הפריכיות החדש EXTRA.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות