פרסום ושיווק

רשת BBB עולה בקמפיין לעידוד ביקור במסעדות

קמפיין חזרה למסעדות של רשת BBB קמפיין חזרה למסעדות של רשת BBB

לרגל פתיחת המשק ושורת ההקלות שאושרו על ידי הממשלה, עולה רשת BBB בקמפיין חדש, המזמין את הציבור להגיע ולבקר במסעדות, זאת במטרה לחזק את הענף כולו, שנפגע משמעותית בשנה האחרונה עקב המשבר.

הקמפיין, אשר יעלה לאוויר בשבוע הבא, נשען על הסלוגן BBB – SHARE THE MOMENT, והוא מתאר את המפגש בין צוות המסעדה לבין האורחים, המגיעים אליה לאחר שנה.

בסרטון הפרסומת מוצגת משפחה ישראלית, המתכוננת ליציאה למסעדה בעוד שבאותו הזמן מוצג צוות המסעדה, המתכונן לבואם של האורחים – צוות המלצרים המנקה את השולחנות ואת הדלפקים, השפים המכינים את המטבח, קוצצים ירקות ומכינים המבורגרים, ועד למפגש המרגש של כניסת האורחים למסעדה, לארוחה משפחתית עם סבתא וסבא. צוות המסעדה, בדומה למתקיים במציאות, עוטה מסיכות ומקפיד על הריחוק החברתי המתבקש.

קמפיין חזרה למסעדות של רשת BBB | צילום: גבע טלמור
קמפיין חזרה למסעדות של רשת BBB | צילום: גבע טלמור

הקמפיין, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום THE BOX, יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בערוצי הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט, כמו גם בפעילות מיתוג על גבי אלמנטים שונים במסעדות עצמן. על הקו העיצובי אמון סטודיו העיצוב והמיתוג IDEA.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אחרי שנה לא פשוטה, אנו שמחים לחגוג את החזרה לשגרה עם קמפיין עתיר השקעה. אני בטוחה שיסייע לכל העסקים בענף המסעדנות, ולא רק לרשת שלנו. הקמפיין שפורט על נימי הרגש, מציג הלכה למעשה וללא ציניות את ההתרגשות אותה אנו חווים בימים אלה, והגעגוע לאורחים שלנו. אנחנו שמחים להזמין את כולם לשוב ולפקוד את המסעדות שלנו, ושל כל הענף כולו".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות