זזים

איה אחימאיר מסיימת את תפקידה כמנכ"לית קבוצת דבי

איה אחימאיר איה אחימאיר

שינויים בקבוצת דבי תקשורת. איה אחימאיר, מנכ"לית הקבוצה, הודיעה לאחר שבע שנים כי תסיים את תפקידה ותצא לדרך חדשה. אחימאיר הצטרפה לקבוצה בשנת 2005 ומאז שנת 2014 שימשה כמנכ"לית.

במשך השנים הובילה אחימאיר את פיתוח קבוצת דבי תקשורת ויועציה. בין היתר היא עמדה בראש צוות התקשורת של אירוויזיון 2019 בתל אביב והיתה אחראית לאסטרטגיה התקשורתית של פרויקט "הסטורי של אווה".

"לראות תמיד את יום המחר, לא להתרפק על האתמול וליהנות מכל רגע שקורה עכשיו. אחרי כ 7 שנים בתפקיד מנכ"לית קבוצת דבי ובסה"כ כ 15 שנה בחברה, אני מסיימת את תפקידי", כתבה אחימאיר בעמוד הפייסבוק שלה. "השאיפה המרכזית שלי תמיד הייתה לבנות ארגון מיומן, מהמובילים בישראל בתחום, המשלב מקצועיות חסרת פשרות, קידום ערכים ורוח אנושית חיובית. ואכן, קבוצת דבי היא מהמותגים החזקים והמובילים בישראל ומחוצה לה, ששמה את שורת הרווח האנושי לצד שורת הרווח הכלכלי ובכך מהווה לא רק את הגוף המקצועי הטוב ביותר שאני מכירה אלא גם הערכי ביותר".

מייסד הקבוצה משה דבי ישמש כמנכ"ל הקבוצה, לצד המשנה למנכ"ל, גדי אוחנה, ונדב ברקוביץ שמונה לסמנכ"ל הקבוצה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות