יח"צ

עסקים למען עסקים: יגאל גלאי מציע שלושה חודשי ליווי תקשורתי חינם

יגאל גלאי יגאל גלאי

יגאל גלאי, מייסד 'גלאי תקשורת', אשר מאחוריו ניסיון עשיר בתחומי התקשורת והעיתונות, בין היתר כמייסד והעורך המיתולוגי של 'פנאי פלוס', מציע הטבה בשווי מיליון וחצי שקלים ל-35 עסקים וארגונים נבחרים בתחומי התרבות, התיירות והקולינריה שחזרו לפעילות עסקית מלאה.

גלאי פונה לארגונים המעסיקים לפחות 30 עובדים בהעסקה ישירה, וכאלה עם מחזור מכירות של לפחות 10 מיליון שקלים בשנת 2019. העסקים והארגונים יוכלו ליהנות מייעוץ וליווי תקשורתי בחינם, שיכללו שירותי יחסי ציבור, דוברות, שיווק, קידום בדיגיטל ועוד, למשך שלושה חודשים.

קבלת ההטבה מותנית בהתחייבות להתקשרות של שנה עם גלאי תקשורת, כך שמדובר למעשה בשיתוף פעולה עסקי אשר נועד להניב רווחים לשני הצדדים.

בשנה האחרונה, עסקים רבים, במיוחד בענפי התרבות, התיירות והקולינריה נותרו סגורים ושוממים. חלקם לא הצליחו לשרוד את השבתת המשק, ואילו העסקים שהצליחו לשרוד את המשבר, מלקקים את הפצעים, ומפנים את עיקר תשומת ליבם לשיקום עסקי.

יגאל גלאי, מייסד גלאי תקשורת, מסר: "זה בנפשנו לפעול לכך שעולם התרבות, התיירות והקולינריה יחזור לפעול במלוא העוצמה. בשלב הראשון של התאוששות המשק, עסקים רבים הפועלים בענפים הללו, יצטרכו את הכלים התקשורתיים המתאימים כדי להתאזן ולצמוח".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות