פרסום ושיווק

מותג החיתולים האגיס במהלך שיווקי למען הורים טריים שילדו בקורונה

ניצן כהן, דנה גרוצקי וליבי ניצן כהן, דנה גרוצקי וליבי

האגיס, מותג החיתולים מבית קימברלי קלארק ישראל, יוצא במהלך חדש תחת השם "מאמא לאבא לאמא", וזאת במסגרת קמפיין סדרת החיתולים Huggies Extra Care העוסקת בהגנה על עורו של התינוק. המהלך נועד לחבק הורים טריים שילדו בתקופת הקורונה, לאור ההבנה כי לידה בתקופה מאתגרת זו מייצרת לצד כל הרגעים המשמחים גם קשיים והיא מלווה בתחושת בדידות עקב הריחוק החברתי, והסגרים שמדינת ישראל נכנסה אליהם בשנה האחרונה.

במסגרת המהלך, הקים האגיס נבחרת של הורים מנוסים, שחלקם הגדול חווה לידה בקורונה באופן אישי, וגייס אותם לחשוף את רגעי היומיום בחייהם כהורים בתקופת הקורונה ולפגוש הורים טריים שחווים את חופשת הלידה שלהם בימים אלה ממש. הנבחרת של האגיס במהלך "מאמא לאבא לאמא" כוללת את לירן כוהנר, דנה גרוצקי, לירון רביבו, נופר מור וצח סימון.

כל משתתף יגיע לביקור בית אינטימי, אחד על אחד, אצל הורים טריים שילדו בחודשים האחרונים. מטרת המפגשים היא דיון על נושא הלידה בתקופת הקורונה, שנשכח מעט מהדיון הציבורי, שיתוף בטיפים ופתרונות שיכולים לסייע בהתמודדות עם התקופה ואתגרי ההורות לתינוקות קטנטנים וכמובן הפתעות מפנקות ממשפחת האגיס.

הדר שלו, אורית הראל ולירן כוהנר | צילום: יח"צ האגיס
הדר שלו, אורית הראל ולירן כוהנר | צילום: יח"צ האגיס

לדברי הדר שלו, מנהלת השיווק הבכירה של האגיס: "כמותג המלווה הורים ותינוקות טריים מהיום הראשון, אנחנו בהאגיס זיהינו את האתגרים שבחוויית הלידה בצל מגפת הקורונה והחשיבות בהעלאת הנושא לסדר היום הציבורי. הורים רבים חוו ועדיין חווים בתקופה זו בדידות וקושי לצד אינספור רגעים שמחים ומרגשים, ולכן אנו רואים חשיבות גדולה בהענקת חיבוק, לו הם כל כך זקוקים. אנו קוראים לבני משפחה וחברים של הורים טריים – להעביר את החיבוק הלאה, לדבר איתם, לשאול מה שלומם ופשוט להיות שם עבורם, מאמא לאבא לאמא".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות