פרסום ושיווק

She’s BINGO: פלייטיקה מגייסת את לואיס פונזי וניקול שרזינגר לטובת קמפיין

לואיס פונזי וניקול שרזינגר מתוך צילומי הקליפ לואיס פונזי וניקול שרזינגר מתוך צילומי הקליפ

כוכב העל לואיס פונזי, הידוע בזכות הלהיט Despacito ששבר שיא צפיות ביוטיוב (מעל 7 מיליארד צפיות), וניקול שרזינגר סולנית להקת הבנות המצליחה, "פוסיקט דולז", משתפים לראשונה פעולה, במסגרת שיר חדש, הכולל גם קליפ מרהיב – She’s BINGO.

השיר הופץ אמש לתחנות הרדיו ברחבי העולם ובפלטפורמות הדיגיטליות, כחלק מקמפיין בכיכובם של שני הזמרים למשחק הבינגו החינמי, הפופולרי ביותר בעולם, Bingo Blitz. אם השיר ישמע לכם מוכר זה בגלל שפזמון השיר לקוח מהלהיט העולמי – "D.I.S.C.O." של הצמד Ottawan שיצא במקור בשנת 1979. השיר הופק בשיתוף פעולה ורשיון ייחודי מהיוצרים הצרפתיים.

שיתוף הפעולה נוצר כחלק מקמפיין למשחק – Bingo Blitz של חברת פלייטיקה, משחק הרשת החינמי הפופולרי ביותר בעולם, בו משחקים למעלה ממיליון שחקנים ביום.

הסינגל הושק יחד עם קליפ בבימויו של רועי רז (האחראי בין היתר על הקליפים הישראליים הניצפים ביותר ביוטיוב), השיר המסקרן החדש מושפע מסגנונו הלטיני של פונזי ויושמע בערוצי היוטיוב של לואיס פונזי וניקול שרזינגר ויהיה זמין בכל אפליקציות המוזיקה המובילות בעולם בספוטיפיי, אפל מיוזיק ובמגוון פלטפורמות ברחבי העולם.

במסגרת הקליפ שצולם במיאמי, ניקול ולואיס רוקדים ושרים במקומות שונים ברחבי העולם, מהשוק בטוקיו ועד לרכבת התחתית בניו יורק. בקליפ משולבים גרפיקה ועיצובים מרהיבים המבוססים על ערים שונות ברחבי העולם ואינטראקציות חברתיות במשחק, ברוח המשחק המעודד את קהילת השחקנים שלו "לגלות את העולם" עם Bingo Blitz.

דודו דהן, מנהל המשחק בינגו בליץ ציין כי: "מעבר לקמפיין חדשני בעל אימפקט רחב, הצלחנו בראש וראשונה להפיח חיים בשיר נוסטלגי ולייצר שיר חדש שיהפוך במרוצת הזמן לקלאסיקה הבאה. השיר מצליח לייצר חיבור בין דורי, באמצעות שילוב בין נוסטלגיה לעכשוויות, בהתאם לקונספט השיווקי שלנו, והרצון שלנו לפנות למבוגרים וצעירים כאחד, באמצעות תוכן יצירתי ומגוון המתחדש כל הזמן".

לואיז פונזי אמר על סט הצילומים: “שמחתי לקחת חלק בפרוייקט ושניתנה לי ההזדמנות להשאיר את חותמי האומנותי. ללא ספק, עכשיו יותר מתמיד, אנו זקוקים למוסיקה מקפיצה ומשמחת".

ניקול שרזינגר הוסיפה: "צילמתי הרבה קליפים בחיי אבל זו הייתה חוויה ברמה אחרת, פונזי פשוט הפך את כל הפרויקט לקל ומהנה בעבורי. התחברתי באופן מיידי לשיר ולקמפיין שעורר בי זיכרונות עבר נעימים של ערבי בינגו כייפים עם המשפחה שלי".

פלייטיקה, הינה בין חברות משחקי המובייל המובילות בעולם עם מעל 35 מיליון אנשים שמשחקים במגוון המשחקים שלה מידי חודש. החברה הוקמה בשנת 2010 על ידי שני שותפים, רוברט אנטוקול ואורי שחק כסטארטאפ קטן המונה 6 אנשים, במשרד קטן מעל מכבסה בשדרות יהודית בתל אביב, מאז, גדלה החברה ונמכרה פעמיים. לחברה למעלה מ-15 משחקים, 5 ממשחקי החברה מובילים את הקטגוריות שלהם ולמעלה מ-11 מיליוני אנשים משחקים במשחקים של החברה מדי יום. פלייטיקה מעסיקה כיום כ 3,700 עובדים מתוכם כ-850 בישראל.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות