אנשים

אסף זגריזק, כתב תחבורה, נוסע רק בתחבורה ציבורית (וידאו)

אסף זגריזק משמש ככתב תחבורה ב-ynet. הוא זכה באות העיתונאי המצטיין לשנת 2020 של ארגון "15 דקות" (ארגון צרכני תחבורה ציבורית בישראל) .

גם אם לאדם הממוצע נושא התחבורה נשמע קצת אפור אסף מסביר לנו שבחיי היום יום של הישראלים הפערים הכי גדולים נמצאים בתחבורה הציבורית. "לא מדברים על הנושא הזה מספיק וכשכן מדברים זה על הרכבת, כי רוב אנשי התקשורת משתמשי בעיקר בה אבל למעשה, 90 אחוז מהנסיעות בתחבורה ציבורית בישראל הן באוטובוסים ולכן נושאי הסיקור שלי מאוד מעניינים את הציבור.

איך הוא הגיע לסיקור תחום התחבורה? "כשהייתי בלימודי משפטים בשנה א', שלחתי קורות חיים ל-ynet, אחרי כמה חודשים חזרו אליי, עברתי מבחני עריכה והתחלתי כמבזקן, אחר כך הייתי מפיק באולפן ולאט לאט התקדמתי עד שמינו אותי לכתב תחבורה".

"בתור כתב תחבורה אני משתמש רק בתחבורה ציבורית. בין אם זה לעבודה, להורים, לפגישות או לאייטמים בכל הארץ. וכך אני רואה את הפערים. את האוטובוס שמאחר, ההמתנה בתחנה בלי צל… פוגשים את המציאות הזאת באופן יום יומי וזה מה שמעניין אותי בסיקור הנושא".

"בעיניי", מספר זגריזק, "עיתונאי טוב הוא אדם שלא ילך בהכרח עם הכוח, אדם שיודע להפריד בין שיקולים של בלעדיות, ראשונות ותחרותיות לבין שיקולים עיתונאיים של מה חשוב ומה ראוי לפרסם".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות