פרסום ושיווק

יום האישה | אילנית לוי ו'גולברי' בקמפיין להעצמה נשית

אילנית לוי בצילומי קמפיין העצמה נשית לגולברי אילנית לוי בצילומי קמפיין העצמה נשית לגולברי

בית האופנה 'גולברי' יוצא בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם עם הפרזנטורית שלו אילנית לוי ומתגייסים למען העצמה נשית ונשים במקלטים.

יריית הפתיחה תיערך ביום האישה הבינלאומי עם קמפיין העצמה נשית, שיעלה בשבוע הקרוב בכיכובה של מנחת הטלוויזיה אילנית לוי. הקמפיין נועד לעודד נשים לעצמאות, העצמה ומודעות, תחת הסלוגן: "תאמיני בעצמך". היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ- 2 מיליון שקלים.

הקמפיין יהווה יריית פתיחה לפעילות עניפה שתתקיים במהלך השנה הקרובה, בין הייתר: השקת ליין חולצות בשיתוף עם MISMAS עם כיתובים בנושא העצמה – כל ההכנסות קודש תרומה לנשים מוחלשות, הלבשת נשים באופן קבוע עם מעצבי החברה במקלטים לנשים מוכות, פעילות בסניפי גולברי בסימן חיזוק מעמד האישה ועוד.

אילנית לוי בצילומי קמפיין העצמה נשית לגולברי | צילום: אייקונז בי מדיו

מנכ"ל החברה משה גולברי אמר: "חרטנו על דגלנו כבר לפני מספר עשורים את התמיכה במעמד האישה כערך מרכזי. השנה, החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולגייס גם את אילנית לוי למהלך זה. קמפיין האביב כולו יוקדש למען העצמה נשים ואנו נפעל במישורים מקבילים רבים לחזק את הנשים בישראל ולעודד אותן לעצמאות".

אילנית לוי אמרה על הסט הצילומים: "גולברי הפכה בשבילי לבית, זו חברה שמבוססת על ערכים ומעניקה ערך מוסף רב. אני מתרגשת להתגייס ולפעול למען העצמה נשית, זהו נושא שקרוב לליבי כולנו צריכות להיות מודעות בכל זמן לכוחן של הנשים – חזקות, מובילות, עוצמתיות".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות