פרסום ושיווק

יום האישה | קמפיין נשי להחזרת הבנים: "#נשים בחזית"

מתוך קמפיין #נשים בחזית מתוך קמפיין #נשים בחזית

#נשים בחזית – בלעדיך אני חצי בן אדם, הוא הקמפיין החברתי-ישראלי שהושק הבוקר על ידי יערית שושן סבג ועו"ד רוני ססובר במטרה לחזק את הנשים שמובילות את החזרת הבנים משדה הקרב.

הפרויקט ילווה בקמפיין מאסיבי בדיגיטל , יקודם ע"י אח"מים ומובילי דעה ויקרא לגולשים להוסיף מסגרת לתמונת הפרופיל שלהם: #נשים בחזית. אופירה אסייג, גלית גוטמן, לאה גולדין, רות לבייב, רוית אסף, חגית פאר יו"ר נעמת, אקי אבני, שונית חמד ורבים אחרים כבר נרתמו לקמפיין.

מתוך קמפיין #נשים בחזית
מתוך קמפיין #נשים בחזית

עו"ד רוני ססובר, יזמית ומנכ"לית עמותת שותפות מגן ישראלית: "ביום האישה בחרנו לציין את מהותה. אישה עשויה מחומרים מיוחדים – היא גם חזקה וגם רכה, גם לוחמת וגם מכילה. כשאנחנו נלחמות עבור הדברים שאנו מאמינות בהם, ביחד, אנחנו צבא חזק במיוחד. המשימה של החזרת הבנים עדיין לא הושלמה. אנחנו נעבוד יחד כדי להשיב את כל ילדינו בגופם או בנפשם משדה הקרב".

יערית שושן סבג, יזמית חברתית ומייסדת משרד הפרסום חברתי THE BRAND HOUSE: "ההחלטה לקחת את הקמפיין הזה ביום האישה ולשים את הנשים בחזית היא משמעותית עבורנו כחברה, כאמהות המגנות על ילדינו בכל דרך אפשרית ושמות לנו כמטרה לשנות את העתיד לטובה עבורם. ויזואלית בחרנו לייצר חצי פנים שלנו כנשים וחצי של הדר ואורון שהופך אותנו לשלם ולגעת בליבה של כל אם בישראל".

משרד הפרסום חברתי THE BRAND HOUSE מתמחה במיתוג, עיצוב, יצירה וניהול קמפיינים קהילתיים. במטרה לייצר מודעות לנושאים קהילתיים חשובים. בין הקמפיינים המובילים: קמפיין חיילים בודדים – הקמת קואליציה לחקיקת חוק חייל בודד משוחרר, ילדים עם צרכים מיוחדים, לידה שקטה, קמפיין פוסט טראומה הלם קרב ולאחרונה קמפיין תהיו עדי – להעלאת המודעות לאלימות בקרב נשים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות