מדיה

יום האישה | משלחת ארגון נעמת התארחה בחטיבת החדשות של כאן

משלחת ארגון נעמת בחטיבת החדשות של כאן משלחת ארגון נעמת בחטיבת החדשות של כאן

יו"ר ארגון נעמת חגית פאר, ומנהלת מחלקת יעוץ וחקיקה גלי עציון, ערכו ביקור מיוחד בחטיבת החדשות של כאן, תאגיד השידור הישראלי לרגל יום האישה הבין לאומי 2021. במסגרת הביקור הן ערכו סיור בדסק החדשות ובאולפני הטלוויזיה של כאן 11 ובאולפני הרדיו של כאן רשת ב. בחלקו השני של היום התקיים מפגש ושיח פתוח עם כתבים/ות, עורכים/ות, מגישות, ומנהלים/ות, במהלכו הציגה יו"ר נעמת את פעילות הארגון ואת חשיבות הסיקור התקשורתי לקידום הנושאים הקשורים לזכויות נשים וטיפול באלימות כנגד נשים. את הסיור הובילה סגנית מנהל חטיבת החדשות, אילאיל שחר ליס.

חגית פאר: ״אני מברכת על היוזמה של התאגיד להעמיק בנושא המאבק לשוויון מגדרי בישראל. אין ספק שמקומה של התקשורת במדינת ישראל קריטי בהצפת נושאים לסדר היום הלאומי, נושאים שלעיתים לנבחרי ציבור נוח להתעלם מהם. בין השאר, מצופה מכלי התקשורת כולם לדרוש מהפוליטיקאים תשובות בנוגע לתכניותיהם למאבק באלימות במשפחה. לבקר במקלטים לנשים נפגעות אלימות, להזיל דמעות ולהבטיח הבטחות בזמן שהתכנית שהממשלה עצמה אישרה בשנת 2017 לא ממומשת- זה לא מספיק. ל 200 אלף נשים בישראל שחיות במעגל האלימות מגיע הרבה יותר״.

אילאיל שחר ליס: "שמחנו מאד לארח בחטיבת החדשות את יו"ר ארגון נעמת חגית פאר ואת מנהלת מחלקת יעוץ וחקיקה גלי עציון. כגוף חדשותי יש לנו מחויבות כלפי קהל המאזינים והצופים לסיקור מקצועי ואמין של הנושאים הבוערים על סדר היום. לרגל יום האישה שמחנו לשמוע מנשות נעמת על חשיבות סיקור המאבק באלימות כנגד נשים ועל היכולת שלנו לקדם את הערכים המזוהים עם יום האישה הבין לאומי".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות