פרסום ושיווק

אחרי עשור: גולדסטאר מציגה מראה חדש

בקבוקי גולדסטאר מחודשים בקבוקי גולדסטאר מחודשים

גולדסטאר, מותג הבירה הוותיק, משיק עיצוב מחודש ומעודכן לשנת 2021 וזאת לאחר שבמשך עשור לא חל כל שינוי בנראות המותג. השינוי בא לידי ביטוי בבקבוקים והפחיות, דרך האריזות ועד הלוגו האייקוני והמוכר של המותג.

הלוק החדש מציג את הכוכב האייקוני שהיה בעבר קטן יותר כסמל המרכזי והבולט, הכוכב הפך לגדול יותר עם נראות שלא ניתן לפספס. בעבר שם המותג היה במרכז העיצוב עם לוגו בולט לעין, כאשר בנראות החדשה של המוצרים הכוכב הוא הבולט ושם המותג מקיף אותו.

צבע הזהב גם הוא עובר שינוי והופך ליוקרתי יותר ואילו הצבע האדום שהיה כל כך מזוהה עם המותג הופך לעמוק יותר.

בעיצוב החדש גולדסטאר חוזר לתת לכוכב האייקוני את מרכז הבמה, באופן שדומה לעיצובים קודמים מתחילת דרכו של המותג. בכך המותג בעצם "חוזר למקורות" רק עושה זאת בעיצוב מודרני ועדכני יותר, וכזה שלא ניתן לפספס.

העיצוב החדש שומר מצד אחד על הייחודיות השורשית המזוהה עם המותג הוותיק, על ידי הענקת נוכחות משמעותית לכוכב המוכר של גולדסטאר, ומצד שני מוסיף לו נופך רענן, חדשני ועדכני.

הפחיות הבקבוקים בעלי הנראות החדשה של המותג יימכרו בבודדים, במארזי שישיות של 330 מ"ל ובמארזי בסקט (שישיות של 1/2 ליטר בכל בקבוק).

פחיות גולדסטאר, אז והיום
פחיות גולדסטאר, אז והיום

אורי אלדר, מנהל שיווק גולדסטאר מסר: "אנו מאוד מרוצים מהתוצאה הסופית של בקבוקי ופחיות גולדסטאר לשנת 2021. המטרה הייתה לעדכן את נראות המותג בצורה שרלוונטית למגוון קהלים, מצעירים ועד למבוגרים ואנו מאמינים שהעיצוב החדש יצליח לעשות זאת."

מחירי המותג אינם משתנים בעקבות העיצוב החדש.

לכבוד המאורע משיק המותג באתר BLEND את "הסטאר הבא של ישראל" – מארז מיוחד וחגיגי הכולל בקבוקים עם העיצוב החדש, לצד כאלה הנושאים את העיצובים הישנים שליוו את המותג לאורך השנים.

בשנה אחת נמכרים למעלה מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ, והמותג בעל נתח שוק של כ- 25%. גולדסטאר היא בירה שפותחה בשנת 1950, היא מוגדרת כבירת לאגר כהה ולה טעם וארומה ייחודיים. גולדסטאר מכילה 4.9% אלכוהול גולדסטאר מיוצרת לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות