כללי

ארז דריגס מבקש סליחה – פרק אחרון לעונה?

ארז דריגס ארז דריגס

חדשות 12 ודנה וייס הביאו אמש ראיון לו ייחל כמעט כל עיתונאי העוסק בתחומי התקשורת, התרבות והמגדר. ארז דריגס בעצמו, מדבר למצלמה על הכל. כל סוף השבוע פומפמו הטיזרים למסמך מוצ"ש: "ארז דריגס מבקש סליחה".

האם מדובר במסע יח"צ לקראת העונה השנייה, או ביוצר שמתמודד עם קשיים נפשיים והדחפים הבלתי נשלטים למצוא ריגושים מאחורי המקלדת בשעות לילה מאוחרות? סיבה מצויינת לדיונים בלתי נגמרים שעורר הראיון שערכה דנה וייס ברשתות החברתיות. שלל תגובות, תומכות או מתנגדות התחילו לצוף. מכונת הרייטינג עשתה את שלה, במהירות – הסדרה עלתה לשידור לא מזמן, זכתה לתשבחות, הפרשה התפוצצה והופ – עושה קולות של רוצה להיסגר.

"אני מרגיש בסרט אימה. בכיתי לילות שלמים. כשהסיפור התפוצץ אמרו לי להיעלם לשנה אבל אני סיימתי לברוח. האחריות היא שלי – פישלתי. אני שופט את עצמי בחומרה ומקבל את ההשלכות – אבל אל תגידו שאני אנס", אמר דריגס למצלמה, בראיון שהסתיים בעוד יושב עם מחברת כתיבה במרפסת תל אביבית, באווירה רומנטית וצילום הולם.

האם ארז דריגס ראוי בכלל לראיון חרטה, האם נמחל לו ונסלח? המילים יפות, אך שפת הגוף התוקפנית של דריגס מערפלת אותן. וייס ניסתה לא לחסוך משאלות קשות, אך נראה כי הגיעה סלחנית מבעוד מועד. והאם יש על מה להעלות את דריגס על המוקד, או שמא מדובר בכלל בטעות קטנה ולא פוגענית, שהרי אין עבירה פלילית? האם יש בכלל 'בשר' אמיתי להמשיך לבדוק ולבחון את העבירה שלא היתה? 'דוש' או 'לא דוש', 'אחריות' או 'סלחנות', 'סליחה' וגם 'חרטה' – כל אלו מתגמדות אל מול הבטן הרעבה של הצופים לעוד קצת מכל הבלגן הזה.

כ-622 תגובות נרשמו בעמוד הפייסבוק של חדשות 12 על הראיון, רובן, אם לא כולן, תומכות בדריגס ומשבחות את וייס. גם בטוויטר לא פסחו על הזדמנות לביקורת, הנה כמה אינפוטים מעניינים מהצייצנים:


ובל נשכח כי הנה, ניתנה גם לגופי התקשורת האחרים (וגם לנו, ברור) עוד הזדמנות לרכב על הקליק-בייט ולצאת בשלל ניתוחים מעניינים יותר או פחות על הראיון החצי-חושפני, שנכתב היטב מבעוד מועד.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות