פרסום ושיווק

יום האישה | לילי בן עמי וענת לב-אדלר זוכות באות הוקרה מטעם איגוד השיווק

לילי בן ארי, ענת לב-אדלר לילי בן ארי, ענת לב-אדלר

איגוד השיווק מעניק החל מהשנה, ביום האישה הבינלאומי, אות הוקרה לנשים שפועלות למען נשים בתחום החברתי. אות ההוקרה יינתן השנה לפעילה החברתית לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ז"ל, ולעיתונאית והסופרת ענת לב-אדלר.

תלמה בירו, מנכל"ית איגוד השיווק על ההחלטה להעניק את אות ההוקרה: "לילי בן עמי וענת לב אדלר העלו השנה לתודעה, כל אחת בתחומה, את המלחמה החשובה באלימות נגד נשים. לילי, אחותה של מיכל סלה ז"ל הקימה בעקבות הטרגדיה הפרטית שלה את "פורום מיכל סלה" ששם לו למטרה למצוא פתרונות ולמגר את תופעות האלימות נגד נשים. ענת לב אדלר סופרת ועיתונאית מוערכת אשר בשנים האחרונות לקחה את הטיפול באלימות כלפי נשים כמשימה אישית, וכתבה עשרות כתבות מאמרים ודיווחים בנושא. באופן אישי, אני גאה ושמחה על הבחירה בשתי הנשים העוצמתיות האלה שמקדמות מטרות נעלות וחשובות כל כך".

לילי בן עמי יזמה והקימה את העמותה "פורום מיכל סלה" למיגור אלימות כלפי נשים באמצעות פתרונות טכנולוגים ובחשיבה מחוץ לקופסה, יחד עם דגש על אחריות ומודעות ציבורית רחבה לזיהוי הנורות האדומות לאלימות. העמותה עוסקת בהקמת מיזמים חדשניים וטכנולוגים, בשעת חירום ולמניעה מראש. מותה של סלה ופעילות העמותה הצליחו לעורר שיח רחב במדינת ישראל.

לילי בן עמי, יו״ר פורום מיכל סלה, אמרה בתגובה להענקת אות ההוקרה של איגוד השיווק: ״התרגשתי להיווכח בהירתמות האדירה של בכירות ובכירים בתעשייה להשגת היעד שהצבנו: אפס נרצחות בשנה. כניסתם של שחקנים חדשים למגרש – היא שעושה את כל ההבדל בהתמודדות עם המגיפה הקשה ורבת השנים של אלימות כלפי נשים. חשיבה מחוץ לקופסא ואמצעים מבוססי חדשנות וטכנולוגיה הופכים את היעד הזה לאפשרי. יחד נציל חיים״.

ענת לב-אדלר היא עיתונאית, עורכת, סופרת ופובליציסטית ישראלית. לב-אדלר עיתונאית וסופרת ותיקה כותבת ב30 השנים האחרונות בעיתון "ידיעות אחרונות" ומובילה מעל דפי העיתון את המאבק כנגד אלימות נשים בישראל באינספור כתבות תחקירים וטורים העוסקים בעניין החשוב הזה. פעילותה תרמה רבות לשיח הגובר כנגד אלימות נשים בישראל.

"כשתלמה בירו מנכ"ל איגוד השיווק התקשרה  לבשר לי על קטגוריית הוקרה חדשה לכבוד יום האשה הבינלאומי, הייתי בטוחה שהיא מציעה שאכתוב על הזוכות", כתבה ענת לב-אדלר בעמוד הפייסבוק שלה. "לקח לי רמזור וחצי להבין שהפעם אני הזוכה. אז תודה לאיגוד השיווק על ההוקרה והמעמד המכובד לצד אחות ליבי לילי בן עמי הופכת העולמות. העשייה והיכולת להשפיע הן פרס בפני עצמו, אבל עצם קבלת הפרס מרגשת, בגלל ההכרה בדרך, בחשיבות המאבק היומיומי והסיזיפי באלימות וברצח נשים  – והיא לחלוטין רוח בכנפיהן של כל העושות במלאכה. 25 שנים אני פעילה במאבק באלימות במשפחה וברצח נשים, ולא יצאתי לדרך הזו בגפי. אני חלק מראש חץ של נשים וגברים מובילי שינוי שרואים לנגד עיניהם עולם שיוויוני ובריא יותר ולשם חותרים".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות