פרסום ושיווק

בהשקעה של 3 מיליון שקלים: רב בריח מציגה קמפיין חדש

מתוך קמפיין רב בריח מתוך קמפיין רב בריח

לקראת פסח, רב בריח יוצאת בקמפיין חדש לקידום קולקציה חדשה של דלתות פנים וכניסה תחת הסלוגן open with style. מי שנבחרה להוביל את הקמפיין היא הדוגמנית ניקולה וורד, כאשר זהו הקמפיין הראשון שמפיק משרד הפרסום ראובני פרידן מאז שקיבל את תקציב הפרסום של רב בריח לפני כ-4 חודשים.

הקמפיין החדש שבוים על ידי קרן חכמה מציג קולקציה חדשה של דלתות פנים המתאימות ל- 6 סגנונות עיצוב שונים: בוהו, נורדי, קלאסי ,תעשייתי, מודרני וכפרי כאשר בקמפיין ניקולה וורד עוברת בין הסגנונות השונים וכל פעם משתנה הדלת, עיצוב הבית וניקולה לבושה בהתאם לסגנון.

הקמפיין עלה ביום שבת בטלוויזיה, בדיגיטל, בעיתונות וברדיו בהשקעה של 3 מיליון שקלים.

לדברי מאיה דונרשטיין -יתיר, סמנכ"לית השיווק ברב בריח: "הקמפיין החדש הוא השקה של שפה חדשה לרב בריח, מותג שעד היום הוביל בערכים של איכות, חדשנות ובטחון וכעת גם מתחבר לעולמות העיצוב, הסטייל והאסתטיקה עם מגוון סגנונות כך שכל לקוח יכול למצוא את הסגנון שמתאים לו. הקמפיין החדש מציג מגוון דלתות כניסה ופנים ברמת גימור ועיצוב מהגבוהות ביותר, כולל סדרת דלתות פנים TOP ZERO – דלתות פנים בקוו אפס עם הקיר , פורמייקה בעובי 1.8 מ"מ בגמר צבע ואפילו דגם בגימור פורמייקה דמוי בטון איכותי ותעשייתי, דלת פנים קלאסית עם פנלים בולטים ודלת כניסה מסדרת DECOR בצביעת כחול ג'ינס המתאימה לסגנון הנורדי".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות