עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

איילת שקד ממנפת את 'הזיוף' לטובת קמפיין הבחירות

השלט של איילת שקד בצומת עזריאלי בתל אביב השלט של איילת שקד בצומת עזריאלי בתל אביב

איך הופכים את המר למתוק? איילת שקד ו'ימינה' לקחו את סרטון הזיוף שהופץ והפכו אותו לקמפיין.

הנוסעים בצומת עזריאלי בתל אביב הבוקר יכלו לראות את שלט החוצות הענק מתנוסס ובו מופיעה דמותה של איילת שקד עם הכיתוב" "אני לא יודעת לשיר, אבל יודעת להוריד לכם מיסים" במטרה לקדם את תכנית 'סינגפור' הכלכלית להורדת המיסים.

אז נכון, שקד לא יודעת לשיר, אבל היא בהחלט מצליחה לרכב על 'הזיוף' לטובת הקמפיין שלה. עוד קודם לכן, העלתה בעמודי הרשתות החברתיות שלה סרטון חדש וכתבה: "הזיוף שלי הוא לא הסיפור כאן. על הזיוף האמיתי בסרטון שלפניכם צריך לדבר…". בסרטון איילת פונה אל הצופים ומבקשת מהם לתת יד למניעת אלימות נגד נשים.

למעשה, ולמי שלא יודע, קטע 'הזיוף' שדלף הוא מתוך קליפ בו לקחה חלק למניעת אלימות נגד נשים. מהקליפ הודלף חומר גלם בו ניתן לשמוע את שקד שרה. וכפי שכתבה בעצמה: "מסתבר שזמרת אני כבר לא אהיה (למרות שאני לא עד כדי כך זייפנית) אבל זו הדלפה קצת מרושעת של חומר גלם, שנעשתה על ידי מישהו ממפלגה מתחרה, מתוך פרוייקט ליום האישה שלקחתי בו חלק שנועד להעלות את המודעות לאלימות נגד נשים. אז אם צריך את הזיופים שלי כדי שיעסקו בנושא החשוב הזה, גם בסדר".

סרטון הזיופים אף זכה לככב במערכון של 'ארץ נהדרת' ששודר אמש.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ארץ נהדרת (@eretznehederet)

אנחנו בכסית נעשה איתכם חסד ולא תפרסם את סרטון הזיופים המקורי שהודלף.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות