יח"צ

AYWA: ג'לאל בנא והאחים בייסברג מקימים משרד לתקשורת שיווקית לחברה הערבית

גל ואלמוג בייסברג גל ואלמוג בייסברג

קבוצת התקשורת השיווקית Baysberg Team של האחים אלמוג וגל בייסברג, חברה לאיש התקשורת והאסטרטג ג'לאל בנא, ובימים אלו משיקה את AYWA ("נכון ומדויק" בערבית), חברה המתמחה ביחסי ציבור בתקשורת הערבית הישראלית והעולמית.

החברה הערבית בישראל, מונה כשני מיליון אזרחים, החיים בגליל, במשולש ובאזור הנגב, ולהם הרגלי צריכה ייחודיים. כ-80% גולשים ברשת האינטרנט, וחשופים לשירותים ומוצרים באון-ליין. בשנים האחרונות, עלתה ההכנסה למשק בית במגזר הערבי, יותר נשים נכנסו לשוק העבודה וחלה עלייה ברכישת השכלה גבוהה בקרב גברים ונשים. כמו כן, הוקמו אזורי תעשייה, מסחר וקניונים חדשים בישובים ערביים רבים. אך היות ורבים מהעסקים במגזר הערבי, במיוחד אלו העוסקים במכירת מוצרים ליהודים וערבים, לא הצליחו להתאושש ממשבר הקורונה, עסקים וארגונים עסקיים זיהו את ההזדמנות להכנס לשוק, ולפעול מול החברה הערבית.

ג'לאל בנא, אשר נחשב לאחד מאנשי התקשורת והיועצים האסטרטגיים הוותיקים והמובילים בחברה הערבית בישראל, ישמש כמנכ"ל .AYWA החברה החדשה תפעל מהגליל ותספק ללקוחותיה, ערבים ויהודים, שירותי ייעוץ אסטרטגי, פיתוח עסקי, ייעוץ תקשורתי ודוברות, שירותי דיגיטל, מיצוב ותדמית, מעקב תקשורתי, התמודדות במצבי לחץ ומשבר, ניהול קמפיינים תקשורתיים, ניהול רשתות חברתיות, ניהול משברים, תרגומים מקצועיים ועוד.

ג'לאל בנא | צילום: חגי אהרון
ג'לאל בנא | צילום: חגי אהרון

בנא הוא בעל טור דעה ופרשן בעיתון 'ישראל היום', הוא החל את דרכו לפני כ-25 שנה ככתב שטח בעיתון 'הארץ' ועיתון 'מעריב'. לאחר מכן שימש דובר במשרד הפנים, ודובר של מספר רשויות מקומיות ערביות ויהודיות. בנא ייעץ לאורך השנים למשרדי ממשלה שונים. בין השאר הוביל את מערך יחסי הציבור והדוברות של תוכנית הממשלה 922, שימש דובר הרשות הלאומית למלחמה בסמים ואלכוהול, יועץ למשרד החוץ ולמשרד הבריאות בנושא השתלת איברים בחברה הערבית, יועץ ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הרשות לבטיחות בדרכים, המרכז הרפואי לגליל, מכון היצוא ושיתוף הפעולה הבינלאומי, הסתדרות המורים, ועוד מגוון רחב של לקוחות.

ג'לאל בנא, מנכ"ל AYWA: "מתחילת הקריירה שלי האמנתי בחיבור ובשותפות היהודית הערבית האמתית, כיום אנו עושים את זה הלכה למעשה, החיבור שלנו לא רק עסקי, רבים עדיין לא גילו את הצדדים הטובים והחיוביים וההזדמנויות שיש בחברה הערבית בישראל שלא לדבר על העולם הערבי והמפרץ. השאיפה שלנו היא מתן מענה מקצועי אמין ומהיר בכל התחומים תחת קורת גג אחת. ולא במקרה החלטנו שפעילות החברה תהיה באזור הגליל, המהווה פסיפס של החברה הישראלית".

גל בייסברג, מנכ"ל Baysberg Team: "אנו מברכים על הצטרפות AYWA למשפחת החברות בקבוצה. אנו מברכים את שותפנו החדש ג'לאל בנא ובטוחים כי מצפה לנו עתיד מבטיח יחד. החברה הערבית בישראל היא חלק בלתי נפרד מהמשק והגיעה העת לעבוד מולה באופן המקצועי ביותר. בנוסף, עם התנופה המדינית וכינון היחסים עם מדינות נוספות ברחבי המזרח התיכון – ישנה חשיבות בפיתוח כלי עבודה מתאימים".

Baysberg Team מחזיקה בבעלותה ארבע חברות מרכזיות – פירמת הייעוץ התקשורתי "גלאי תקשורת", GAL MEDIA – סוכנות מדיה ודיגיטל ו-SAY, סטודיו לעיצוב ומיתוג. הקבוצה מעניקה שירותי דיגיטל, דוברות ויחסי ציבור, למשרדי ממשלה, גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, חברות נדל"ן, היי-טק, עמותות, מפעלי תרבות, חברות קמעונאיות, חברות פרטיות ואישים רבים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות