זזים

גדי סולומון נפרד מ'ישראל היום'

גדי סולומון גדי סולומון

קרוב ל-14 שנים עבד גדי סולומון ב'ישראל היום'. סולומון נמנה על צוות ההקמה של העיתון ושימש עד לאחרונה ככתב במדור הטלוויזיה ועריכה בעיתון. הבוקר הוא פרסם בעמוד הפייסבוק שלו מכתב פרידה מהמערכת.

"לפני 13 שנים ו-9 חודשים התחלתי לעבוד ב"ישראל היום". הייתי אחד העובדים הראשונים שגוייסו למערכת, וכך יצא לי להיות בצוות ההקמה של העיתון, שבעיניי זאת זכות גדולה. במשך השנים יצא לי לעבוד עם עשרות אנשים מוכשרים: כתבים, עורכים, ראשי דסק, גרפיקאים, מפיקים וטאלנטים – ומכולם למדתי משהו על התחום, על החיים, על הכח של המילה לבנות ולהרוס, ועל היכולת להשפיע, לשנות תפיסות, מחשבות ודעות. היום, אחרי שנים של כתיבה במדור הטלוויזיה ועריכה בעיתון, אני עוזב וממשיך הלאה. זאת הזדמנות להודות לכל מי שהיו חלק מהמסע הזה במשך השנים. תודה על הכל. להתראות "ישראל היום" – אני כבר עם הפנים למחר…".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות