יח"צ

יניב לייבוביץ מצרף חמישה תקציבי יח"צ חדשים

יניב לייבוביץ יניב לייבוביץ

יניב לייבוביץ מצרף חמישה תקציבים חדשים למשרדו Strategy" & Media – Leibovich". בין התקציבים החדשים שהצטרפו ניתן למצוא את חברת המשלוחים Getpackage המעסיקה 35,000 שליחים בפריסה ארצית ומציעה שרותי משלוחים חדשניים ופורצי דרך תוך שעות בודדות.

תקציב נוסף חדש הוא פרוייקט "מחשב לכל ילד" המסייע לילדים ובני נוער להשתלב בתחום החינוך ולגשר על פערים.

בנוסף, לייבוביץ מצרף למחלקת הטכנולוגיה את חברת הסטארט-אפ הישראלי Shareitt, שפיתחה פלטפורמת מסחר חברתית להחלפה של פריטי יד שניה חדשים או משומשים בצורה פשוטה וחוויתית. במקביל, חברת Gaming NOM מצטרפת גם היא ל – Strategy & Media – Leibovich. החברה משיקה בימים אלה ליגה מקצוענית ראשונה בישראל בעולם הגיימינג, ומחזיקה במתחם גיימינג מפואר.

חברת הסטארט אפ Elevation המתמחה בפיתוח פתרונות הדרכה טכנולוגיים לכל אתגר ובכל קנה מידה. החברה מייצרת אימפקט משמעותי ומשפרת את חייהם של אנשים באמצעות למידה וכישורים חדשים ומייצרת שינוי והתאמה לעידן החדש בחברות הגדולות במשק.

משרדו של לייבוביץ מתמחה במתן שרותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי וניהול משברים. המשרד מתרכז בטיפול בלקוחות מתחומי הטכנולוגיה, נדל"ן, תחבורה, פיננסים וצרכנות. בין השאר, השיק המשרד ומטפל בחברת BIRD האמריקאית שהייתה הראשונה להיכנס לישראל ולהציע קורקינטים שיתופיים. בנוסף לה נמצאות: אפליקציית התשלומים PayBox, קבוצת headstart – קבוצת מימון ההמונים הראשונה והגדולה בישראל. חברות הסטארט אפ hopon, binah.ai ו – fetcher קבוצת התקשורת Panet בשליטתו של בסאם ג'אבר ועוד. במהלך משבר הקורונה אף ייצג משרדו של לייבוביץ את התאחדות האולמות וגני האירועים בישראל כפי שפורסם באייס.

יניב לייבוביץ: "שמחים לצרף את השותפים החדשים שלנו לדרך. אני יכול לומר שלמרות המשבר, משרדנו שמר על כוחו ואף גדל – לא מובן מאליו בתקופה כזו. מודים על האמון וממשיכים בעבודה הקשה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות