דיגיטל

וואלה וחברת Outbrain חתמו על שת"פ

בית וואלה (עיבוד ממוחשב) בית וואלה (עיבוד ממוחשב)

קבוצת 'וואלה!' חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם פלטפורמת המלצות התוכן Outbrain. הפלטפורמה של אאוטבריין מבצעת פרסונליזציה של המלצות תכנים עבור גולשים, וביניהן גם המלצות לתוכן שיווקי ומסחרי.

שיתוף הפעולה של אאוטבריין עם 'וואלה' יכלול הטמעה של הטכנולוגיות החדשות הכוללות כלי וידאו, פתרונות ייעודיים למותגים מסחריים וגם קידום של אפליקציות.

עידו אשד, מנכ״ל וואלה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אאוטבריין אשר ייתן ערך מוסף אמיתי גם לגולשים וגם למפרסמים".

לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של אתר וואלה כשותף משמעותי לפעילות המתרחבת שלנו בישראל. וואלה מצטרפת לשורת כלי תקשורת בולטים נוספים שחתמו על שיתופי פעולה עם אאוטבריין רק בחודשים האחרונים, ביניהם ישראל היום, מקור ראשון, BizPortal, ice, סרוגים ובחדרי חרדים.השותפות מהווה המשך ישיר לצמיחה אדירה שאנו חווים מאז המחצית השנייה של 2020 והרחבת שיתופי הפעולה שלנו עם מו"לים מובילים בכל העולם".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות