פרסום ושיווק

איגוד השיווק קבע: אלה שלושת הזוכים ב-BOOSTER ברבעון הרביעי של 2020

יישומון כאן חינוכית יישומון כאן חינוכית

איגוד השיווק הישראלי הכריז הבוקר (שלישי) על הזוכים בפרס ה-Booster למהלכי דיגיטל ברבעון הרביעי של 2020. הזוכים הם: יום פתוח מקוון 2021 של אוניברסיטת תל אביב, השקת יישומון “כאן חינוכית” של כאן תאגיד השידור ותדיראן Force – אקו סיסטם דיגיטלי המחבר בין תדיראן למתקין.

יום פתוח מקוון 2021 של אוניברסיטת תל אביב

אירוע היום הפתוח הוא אחד האירועים המשמעותיים שמקיימת אוניברסיטת תל אביב מדי שנה, לטובת קידום הרשמה ללימודים והנגשת האוניברסיטה למתעניינות ולמתעניינים. היום הפתוח שהפיקה אוניברסיטת תל אביב כלל סרטון היכרות עם הקמפוס, עשרות סרטונים על תחומי הלימודים ו- 50 הרצאות שצולמו מראש באולפן שהוקם באחד האולמות בקמפוס.

מנימוקי השופטים: מהלך היום הפתוח של אוניברסיטת תל אביב כלל שילוב חכם בין מדיות דיגיטליות שעטפו את המתעניינים ללימודים ב-360 מעלות: הקריאייטיב של הקמפיין קשר את המפגשים בזום לסיפור מותג האוניברסיטה; חומרי הווידיאו שהופקו דיברו את שפת הקמפיין וחיברו את המשתתפים באירוע לקמפיין אליו נחשפו לפני כן; המדיה החברתית הציפה את התכנים שצולמו מראש ותרמה להגדלת הרישום ולשיפור יחסי ההמרה – כל אלה פיצו על חוסר היכולת לקיים יום פתוח פיזי בקמפוס וסייעו לשדר את תחושת העוצמה של אוניברסיטת תל אביב. בתקופה מורכבת שכזו, הצליחו באוניברסיטת תל אביב לעשות מעבר יצירתי מפיתרון אוף ליין לאונליין עם מוצר שהכי קרוב ליום פתוח פיזי. ניכר שהם חשבו על כל נקודות הממשק עם המועמדים ללימודים. גודל המהלך, גודל ההשקעה, התוצאות שעלו על התוצאות באירוע הפיזי. השילוב של תוכן מדוייק יחד עם פלטפורמה שמגישה אותו בצורה חכמה ויעילה, מרשים. נראה שהמהלך של היום הפתוח הציב רף מוצרי ללימודים באוניברסיטה והראה למרצים איך צריך לעבוד בתקופה הזאת, כלומר הרחיב את גבולות ההשפעה של מחלקת השיווק בארגון.

השקת יישומון “כאן חינוכית“

"כאן חינוכית" התרחבה והשיקה בתחילת השנה יישומון חדש. מעתה יכולים ילדי ישראל ליהנות מהתכנים האהובים גם ביישומון ייעודי. ניתן להוריד את היישומון בחינם בחנויות אפסטור וגוגל פליי. ביישומון מופיעות כלל תוכניות הערוץ ב-VOD למעלה מ-80 סדרות ו-135 עונות – שהן 1,600 שעות של תוכן ישראלי מקורי ואיכותי לילדים ונוער, והכול ללא תשלום.

מנימוקי השופטים: כאן הרימו אפליקציה נוחה לשימוש ומאד מזמינה את הדור הצעיר לצרוך תוכן ישיר דרכה ולא דרך פלטפורמות חיצוניות. מהלך ההשקה היה בגובה העיניים – פשוט חכם ומוצלח. במהלך ההשקה הצליחה “כאן” לגרום לצופים הפוטנציאליים להפנים שהפרקים זמינים לצפייה קודם ביישומון החדש וכך גרמו לתחושת FOMO ולהנעה לפעולת הורדת היישומון. בנוסף לגידול בחשיפה כתוצאה מהורדת האפליקציה הצליחה “כאן לייצר סנטימנט חיובי למותג החינוכית בקהלים אשר לא נחשפו לתכני החינוכית בעברויצרה למעשה נכס אסטרטגי לטווח ארוך אשר ישמש אותה בעתיד.

תדיראן Force – פתרון הוליסטי באמצעות “אקו סיסטם” דיגיטלי המחבר בין תדיראן למתקין

ענף מיזוג האוויר הוא ענף דואלי. מצד אחד, נדרשות חברות המזגנים לבנות מותגים צרכניים חזקים עם ערכים נשאפים שיוצרים העדפה ונאמנות. מצד שני, מרבית המזגנים בישראל נמכרים באמצעות המתקין: הוא זה שמגיע לבית הלקוח והוא זה שממליץ לו על המזגן.

פלטפורמת תדיראן Force כוללת ניהול ובקרה אוטומטית של לידים – לקוחות פוטנציאלים מגיעים ישירות למתקין ומערכת CRM יודעת להגיד בכל רגע נתון מה הסטאטוס של הליד עד לסיומו. יתרה מכך, לאחר 48 שעות המערכת מוודאת מול הלקוח שהטיפול הסתיים לשביעות רצונו. וכל זה ללא שום אינטראקציה אנושית בין תדיראן למתקין או בין המתקין לתדיראן. הפלטפורמה מאפשרת לכל מתקין לבנות אתר אישי לעסק שלו בפחות מ-2 דקות.

מנימוקי השופטים: המהלך של תדיראן הוא מהלך טכנולוגי שמממש אסטרטגיה עסקית ברורה. מהלך שבו הטכנולוגיה משרתת באופן ברור את הביזנס. זוהי פעם ראשונה שעושים פעילות למתקינים בעולם המזגנים ולא ללקוח הקצה. יש פה טכנולוגיה שבאה לתת מענה לצורך שזוהה בתדיראן, שנותן ערך לא רק למתקין אלא בסוף המסע משפיע גם על השירות מול הצרכן הסופי והועבדה שזה השפיע בסוף גם על המכירות B2B2C. זהו יישום של תובנה עמוקה לגבי הלקוח – שכולל הקמה מאפס של פלטפורמה ייעודית, שעליה נבנו שלל פיצ׳רים לטובת הלקוח – המתקין. העוצמה של המהלך טמונה בהעצמת הטכנאי (השותף) להבדיל מפניה לצרכן (הלקוח הסופי), מתוך הבנה שהטכנאי הוא המשפיען ושיש לתת לו כלים לשכנע את הצרכן ולנהל טוב יותר את עסקיו.

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות