דיגיטל

VidMob גייסה 50 מיליון דולר ומרחיבה את פעילותה בישראל

מתוך פלטפורמת וידמוב מתוך פלטפורמת וידמוב

חברת הטכנולוגיה הבינלאומית וידמוב, שפיתחה פלטפורמת AI למדידה וטיוב של קמפיינים קריאטיביים, הודיעה שגייסה 50 מיליון דולר מקבוצת קרנות, משקיעים אסטרטגיים וחברות משפיעות בתחום טכנולוגיות התוכן והקריאייטיב, בהם הענקיות אדובי ושאטרסטוק. הסבב החדש יתמוך בהתרחבות הגלובאלית של וידמוב, כולל בישראל, ובהשקעה בטכנולוגיה שמסייעת למשווקים למקסם את שווי הקריאייטיב שלהם בקמפיינים פרסומיים.

התוכנית: לגייס עשרות עובדים ישראלים למעגל אנשי התוכן והקריאטיב של החברה

מאחר ו-וידמוב מסייעת למותגים וסוכנויות פרסום למדוד ולטייב את הקריאטיב שלהם על מנת לייעל ולהעצים קמפיינים, החברה מעסיקה אנשי תוכן ופרסום מקומיים בכל שוק בו היא פועלת. כחלק ממהלך ההתרחבות, בכוונת החברה לגייס עשרות אנשי תוכן חדשים בישראל למעגל היוצרים שלה.

מתוך פלטפורמת וידמוב | צילום מסך
מתוך פלטפורמת וידמוב | צילום מסך

וידמוב האמריקנית כבר מחזיקה בנוכחות משמעותית בישראל והטכנולוגיה שלה משמשת מותגים גדולים, ישראלים ובינלאומיים, שלהם פעילות פרסום בארץ, כמו חברת כרטיסי האשראי מקס, קולגייט פלמוליב, פרוקטר אנד גמבל, החברה המרכזית למשקאות, MyHeritage, דלק מוטורס, סודה סטרים ועוד. בנוסף, וידמוב עובדת עם סוכנויות פרסום מובילות בישראל, כמו קבוצת גיתם BBDO, קבוצת פובליסיס, קבוצת אדלר חומסקי ורשבסקי ונוספות.

לדברי אלעד קושניר מטרסו, מנהל הפעילות של וידמוב בישראל, "למרות היותה של ישראל שוק קטן יחסית עבור חברות בינלאומיות רבות, עבור וידמוב מדובר באזור חשוב ואסטרטגי, בעיקר בשל הנכונות של הלקוחות הישראלים לאמץ חדשנות ולעמוד בחזית הטכנולוגיה. כבר היום אנו רואים עניין עצום בשוק המקומי בטכנולוגיה שלנו. אנחנו עובדים יד ביד עם סוכנויות הפרסום והמשווקים המובילים בישראל ועוזרים להם להבין איזה קריאייטיב עובד הכי טוב עבור המותג, באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית שמתבססת על נתונים, ולא על ניחושים ותחושות בטן, כמו בעבר. כדי לתמוך במהלך ההתרחבות, בכוונתנו לגייס עשרות אנשי הפקה, תוכן וקריאייטיב למעגל היוצרים שלנו בישראל".

אלעד קושניר מטרסו | יח"צ
אלעד קושניר מטרסו | יח"צ

בסבב הגיוס החדש השתתפו, בין היתר, Adobe, Shutterstock, Spruce House Partnership, Prefix Capital, BuildGroup, Interlock Partners, Macanta ומובילי תעשייה וטכנולוגיה מרכזיים. בשילוב עם סבבים קודמים, החברה גייסה עד כה כ-100 מיליון דולר להרחבת הפלטפורמה החדשנית שלה לקריאייטיב חכם.

אז איך יודעים עם הקריאייטיב עובד?

לאן מביט הפרזנטור בפרסומת? מחייך או מביע פליאה? מתי נכנס הסלוגן של החברה? ואיפה ממוקם הלוגו על המסך? כל מי שעוסק בעולמות הקריאייטיב וההפקה יודע שאין באמת תשובה מוחלטת ונחרצת לשאלה: איך גורמים לפרסומת לעבוד טוב יותר? במקרים רבים מדובר על לא מעט שלבים של ניסוי וטעייה. המערכת הטכנולוגית של וידמוב מחוללת מהפכה ומאפשרת לכל מנהל מותג או איש פרסום לבדוק איזה קריאייטיב פרסומי יעבוד טוב יותר על קהל היעד, למדוד את האפקטיביות שלו בזמן אמת וגם להפיק מודעות וסרטונים בהתאם לתובנות.

מתוך פלטפורמת וידמוב | צילום מסך
מתוך פלטפורמת וידמוב | צילום מסך

המערכת המתוחכמת של VidMob מתחברת לכל ערוצי ההפצה הדיגיטליים של המותג – יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, לינקדין ועוד – ממפה את הסרטונים שכבר מופיעים בחשבונות הללו עד שנתיים אחורה, ומתמקדת בסרטונים המוצלחים ביותר שעמדו ביעדי הארגון. בשלב הבא היא מפרקת את הסרטונים באמצעות למידת מכונה לרכיבים כמו מיקום הלוגו, אלמנטים של תנועה פיזית, קולות, צבעים, חפצים, אנימציה, אפילו תחושות פנים כמו שמחה, עצב וכד׳, מעבדת את המידע ומצליבה אותו ליעדים שהוגדרו בחשבון, כמו צפיות, הקלקות או מכירות. כך המערכת יכולה לדעת אילו מאותם אלמנטים עבדו בסרטון, וליישמם בסרטונים החדשים של המותג.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות