פרסום ושיווק

למה הפרסומת של יס ונועה קירל עיצבנה את הצופים?

הרבה עניין יצרה הפרסומת החדשה של 'יס' עוד טרם עלייתה לשידור. ראשית, מדובר בפרסומת בה הפרזנטורית, נועה קירל, מבצעת עיבוד מחודש לשיר 'בלדה לשוטר'. אך בעוד שומרי האמונים לביצוע המקורי מהסרט 'השוטר אזולאי' החליקו את העיבוד בגרון, נראה שדווקא משפט אחד קטן בסוף הפרסומת הצליח להלהיט את הרוחות.

על רקע רחובות אירופה הריקים והשוממים, ביניהם: רומא, פריז, מדריד ולונדון, שרה קירל: "כָּל הָרְחוֹבוֹת כְּבָר רֵיקִים, כָּל הָעוֹלָם הַזֶּה כֻּלּוֹ", בפרפרזה לסגרים בהם צפונים התושבים בבתיהם (אגב: הערים המדוברות לא היו בסגר בשבועות האחרונים). ההפקה אף הגדילה לעשות ושכרה את שירותיו של צלם איטלקי שצילם במיוחד עבור הסרטון את פיאצה נאבונה ברומא בסצנת הסיום. קירל ממשיכה ושרה: "כשאצלכם בקיר בוהים, לנו יש yes פלוס" ותושבי אירופה הזועמים עליה, צועקים ושופכים מים מהחלונות. למזלה, הצוות של 'פאודה' מגיע לחלץ אותה מהמהומה, מאירופה נטולת הסדרות הטובות או החיסונים. קירל ממשיכה: "כי לנו יש יס פלוס חיסונים".

הפרסומת באה להראות כי הישראלים זוכים לא רק בתכנים איכותיים, אלא גם בחיסונים – וכאן בדיוק נוצר הטריגר לתגובות הקשות שקיבלה הפרסומת.

"המילה 'וחיסונים' בסוף הפרסומת – איך זה עבר את ישיבת הקופירייטרים הראשונה? זה הצחיק מישהו אצלכם? אתם מבינים שמדובר בחיי אדם? פרסומת לא ראויה לשידור", היתה אחת התגובות לפרסומת בעמוד הפייסבוק של 'יס'.

"הסיומת של הפרסומת שלכם -"וחיסונים" פשוט טעם רע! ממש לתקוע אצבע בעיני אלה שאין באפשרותם להתחסן ובייחוד באיטליה שידעה אבידות רבות. מביש", כתב אחר.

"למה נראה לכם שהאסון של איטליה, ומשבר הקורונה בכלל, זה נושא לצחוק עליו?! פרסומת מזעזעת".

היו גם כאלה שעשו קשר פוליטי בין הפרסומת החדשה לבחירות המתקרבות: "אז לקחתם חלק בקמפיין הליכוד? סיבה מעולה להתנתק".

מ'יס' נמסר בתגובה: "מטרת הקמפיין הינה לקדם את התכנים המצוינים של yes+ מהם נהנה עם ישראל בסגרים ובסגרה ולחגוג את התרבות הישראלית עם מחווה מרגשת לקלאסיקה העל זמנית "בלדה לשוטר" ואין שום כוונה להביע עמדה כלשהיא".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות