פרסום ושיווק

חדרים שכיף לגדול בהם: עצמל'ה בקמפיין חדש

קמפיין עצמל'ה מרץ 2021 קמפיין עצמל'ה מרץ 2021

'עצמל"", רשת רהיטי הילדים, הנוער והתינוקות, יוצאת בקמפיין חדש שנעשה באמצעות משרד הפרסום 'ליאו ברנט', המציג את האסטרטגיה החדשה המובילה את הרשת – "חדרים שכיף לגדול בהם". הקמפיין נעשה בהשקעת כוללת של כמיליון שקלים ומבוסס על התובנה, שילדים ומבוגרים רואים את חדר הילדים באופן שונה. המבוגרים רואים חדר ילדים פונקציונאלי עם מיטה, שולחן וארון ואילו הילדים, בעלי עולם הדמיון המפותח, רואים בחדרם עולם דמיוני שלם ומלא בהרפתקאות.

סדרת הסרטונים של הקמפיין אשר בוימו על ידי אמרי דקל-קדוש מציגים סיטואציות שונות מעולמם הדמיוני של הילדים: אח ואחות שהפליגו בדמיון לאי בודד על ספינת פיראטים בחיפוש אחר אוצר אבוד, שלישיית בנות שנמצאות בחדרן, מפליגות בדמיונן למדבר סהרה ומצלמות את הקליפ שובר הצפיות הבא ביוטיוב.

לצד התובנה האסטרטגית, הקמפיין חושף גם את המבצע הייחודי המתקיים בכל סניפי הרשת ובאתר האונליין של הרשת, לקראת פסח – 1+3 מתנה על מגוון רהיטים ואביזרים עד ה- 27.3.2021

המהלך אשר כולל פרסום בטלוויזיה ופריסת מדיה דיגיטלית רחבה, צולם בלוקיישנים שונים בישראל המדמים דיונות חול אקזוטיות ואי טרופי בודד.

עדי הופמן, מנהלת שיווק רשת עצמל'ה: "רשת עצמל'ה יוצאת באסטרטגיה שיווקית חדשה בשילוב קמפיין שבו מוצגת התובנה שילדים ומבוגרים רואים את חדרי הילדים באופן שונה- עבור ההורה מדובר בקניה פונקציונאלית ועבור הילד מדובר בחדר בו הוא גדל, מבלה, משחק וחולם חלומות. החדרים של עצמל'ה ומגוון האביזרים והטקסטיל המתלווים אליהם נותנים מענה מלא לחלומותיהם של ההורים והילדים יחדיו כך שכולם יוצאים מרוצים".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות