מדיה, עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

לא צוחקים אתך: השופט פוגלמן ביטל את הסטנד-אפ של נתניהו ברשת 13

נתניהו עם הצוות בזמן צילומי "סטנד-אפ ניישן" נתניהו עם הצוות בזמן צילומי "סטנד-אפ ניישן"

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, החליט שלא לאשר את שידור הקטע בהשתתפות נתניהו מתוך התוכנית "סטנד-אפ ניישן" ברשת שתוכנן להערב. אתמול קיבל השופט מרשת (ערוץ 13) את תוכנית הבידור "סטנד-אפ ניישן" שצולמה בהשתתפות בנימין נתניהו. השופט צפה בה ובהחלטתו (המצורפת בהמשך) נתן את החלטתו ונעתר לדרישתו של עו"ד שחר בן מאיר למנוע את שידור התוכנית, בטענה של תעמולת בחירות אסורה.

בהחלטה פירט השופט פוגלמן שלל מקרים ואמירות הקיימות בתוכנית המביאות אותה לכדי תעמולת בחירות אסורה בשידור. עוד יצויין כי בעתירתו ציין עו"ד בן מאיר כי דבר השתתפות רה"מ בתוכנית נודע רק כי כתב הבידור של ידיעות אחרונות, רז שכניק, חשף את דבר השתתפות נתניהו בתוכנית – הכוללת אמנים מוכרים – הרי שהדבר לא היה נודע עד שידורה.

יצויין כי כאשר התראיין נתניהו אצל יונית לוי בחדשות 12, הוא התכוון להתראיין באותו ערב גם בחדשות 13 אבל דרישה חד משמעית לבלעדיות של חדשות 12 גרמה לביטול הראיון המתוכנן. הוא התראיין כמה ימים אחר כך אצל אודי סגל, שהגיע מוכן לראיון שבניגוד לראיון עם לוי נחשב כראיון לא מוצלח עבור קמפיין רה"מ.

השופט עוזי פוגלמן | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

להלן החלטת השופט כפי שנמסרה היום (שלישי), ערב השידור:

 

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות