מדיה

הדרמה הישראלית 'ביום שהאדמה רעדה' מגיעה לחו"ל

ביום שהאדמה רעדה ביום שהאדמה רעדה

דרמת המסתורין 'ביום שהאדמה רעדה' מבית היוצר עומרי גבעון, ששודרה לפני כשנה בקשת 12, מגיעה לחו"ל.

הסדרה נמכרה לשידור בארה"ב וזמינה לצפייה בשמה הלועזי THE GRAVE בפלטפורמת TOPIC ודרך אמזון פריים ואפל טיוי למנויים לערוץ. השבוע היא תעלה גם בצרפת ב-SALTO – פלטפורמת סטרימינג חדשה של ערוצי הענק הצרפתים TF1 ו-M6, ונמכרה לטריטוריות נוספות כמו קנדה, פולין, בלגיה ונורבגיה.

הדרמה, בהפקת דרמה טים הישראלית ו-Federation Entertainment הצרפתית, שודרה במקור בקשת 12 בכיכובם של צחי הלוי, מיכל קלמן, נדב נייטס, שלום מיכאלשווילי וליאנה עיון והייתה אחת הסדרות הנצפות בישראל.

הסדרה, המוגדרת כסדרת מדע בדיוני, משתעשעת ברעיונות מדעיים תאורטיים, בעיקר בתחום היקומים המקבילים וכוללת אזכורים שונים של אנשי מדע ושל עקרונות פיזיקליים. בתחילת הסדרה, רעידת אדמה בצפון הארץ חושפת בור גדול בשמורת טבע. בבור מתגלים שלושה שלדי אדם, והעלילה מסתבכת כאשר באמצעות בדיקות מתברר שה-DNA של שלוש הגופות זהה ל-DNA אותו נושאים שלושה אנשים חיים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות