זזים

דרור בנגל עוזב את גלובס

דרור בנגל דרור בנגל

סמנכ"ל הסחר של 'גלובס' בשלוש וחצי השנים האחרונות, דרור בנגל, עוזב הבוקר את העיתון. בפוסט שפירסם בנגל בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "היום זה היום האחרון שלי בגלובס, אני מחזיר את הרכב, הלפטופ והעט עיפרון שעבר איתי המון. שלוש וחצי שנים זו קדנציה לא רעה אבל הגיע הזמן שלי לזוז, ללמוד משהו חדש, להסתכן, לצאת מאיזור הנוחות ולקפוץ למים הקרים של עולם היזמות. לא יודע איפה מתחילים בתודות אז פשוט תודה לכולכם שהייתם חלק מהמסע המדהים הזה. אמיתי היה כיף גדול!".

עזיבתו של בנגל באה על רקע שינויים מבניים בהנהלת העיתון, כפי שכתבה המו"ל אלונה בר און לעובדים בתחילת חודש אוקטובר: "המבנה הארגוני המתחדש מותאם לשינויים שמתרחשים בשווקים בהם אנו פועלים והוא גם פועל יוצא של הקורונה הכלכלית ומצב העיתונות…במסגרת שינוי זה אנו ניפרד בחודשים הקרובים מדרור בנגל סמנכ"ל הסחר ומנתי ברששת סמנכ"ל האופרציה. דרור ונתי יסיימו קדנציות רוויות עשייה, אתגרים, הצלחות ותרומה משמעותית לתהליך ההבראה וההתחדשות של גלובס. אני מלאת הערכה, כבוד והודיה לדרור ונתי על כברת הדרך המרשימה שהם צעדו עם גלובס, ואיתי באופן אישי, ובטוחה בהמשך הצלחתם".

"עיתון גלובס – Globes דואג לנו, דואג לעתיד הילדים שלנו בכל מין גזע וגיל, מקום שפוי שמביא איזון נקי ובריא למקום המשוגע הזה" כתב בנגל. "אין לכם מושג כמה מחשבה משקיעים במטבח של גלובס על ניסוח כותרת או בחירת התמונה הנכונה כדי להביא את המציאות כמו שהיא. אנחנו ישראלים שחיים את תרבות העדר, יורים תגובה נחרצת שלוש שניות מקריאת הכותרת.. כי ברור מי פה אשם.. והעיתונות הישראלית (ברובה) רק מנצלת את ההזדמנות לטראפיק מיידי ורווחי (אבל לא באמת ריווחי כי כולם מדממים כסף) ובסוף? כולנו מיואשים ולא מאמינים לאף אחד. בתור מי שהיה שם אני יכול לשתף שחושבים שם בדיוק הפוך – רווחיות חשובה אבל מתועדפת במקום שני (אולי שלישי..). באופן אישי, אני שמח שהייתה לי ההזדמנות לעבוד במקום הזה, בתקופה של מהפך קיצוני בגלובס אני צמחתי למדתי וגדלתי יחד איתו. אז מה עכשיו? אני זז לעשות איקומרס, ללמוד תחום חדש, להתנסות, לטעות ולקום שוב עד שאצליח. מבטיח לעדכן מידי פעם ובכל מקרה זמין באותו נייד. זזתי!".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות