מדיה

אחרי 31 שנה: אריה מליניאק עוזב את ידיעות אחרונות

אריה מליניאק אריה מליניאק

במשך 31 שנה שימש שחקן הכדורסל בעבר, אריה מליניאק, כפרשן ספורט ב'ידיעות אחרונות'. אתמול בבוקר התפרסם הטור האחרון במוסף הספורט של העיתון.

"קשה לסכם 31 שנות כתיבה ב-350 מילים, אבל גם סיפור טוב מגיע לסופו", כתב מליניאק. "לטור ב'ידיעות אחרונות' יש השפעה גדולה. ניצלתי אותה כדי לקדם נושאים חשובים כמו כדורסל כחול־לבן, מאבק בשחיתות, מעמד המאמן, חשיפת אמת. לרוב הצלחתי. חבל שבמאבק לביטול ההקלות השערורייתיות במס לשחקנים זרים מצאתי את עצמי לצערי כמעט בודד". עוד הוסיף כי: "פרשנות הכדורסל הביאה אותי לחוויות ספורט נדירות, ובראש הרשימה המשחקים הגדולים של מייקל ג'ורדן. היה לי מזל להיות ב"סופרדום" בניו־אורלינס כשקלע את סל האליפות של צפון־קרוליינה בגמר המכללות, והמעגל נסגר עשרה מטרים ממנו, כשהשכיב את בריון ראסל וקלע את סל האליפות השישית של שיקגו בולס ב"דלתא סנטר" בסולט לייק סיטי. אין ספק שאשאר בספורט, כנראה בתוכנית ליווי להורי שחקנים. בינתיים תודה!".

עזיבתו של מליניאק מצטרפת לעזיבתה של הכתבת הוותיקה שיר-לי גולן.

כזכור, בתחילת פברואר הגיעה הנהלת קבוצת 'ידיעות אחרונות' להסכם עם ועד העובדים וארגון העיתונאים על תוכנית צמצומים במהלכה יפוטרו 26 עיתונאים עד לסוף חודש אפריל.

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות