על סדר היום

ארז דריגס: "זה לא התפקיד שלי לקבוע אם יסלחו לי, אני יכול רק לקוות שכן"

ארז דריגס בסדרה "חזרות" ארז דריגס בסדרה "חזרות"

"תחושת הבושה לא התחילה בשבוע האחרון, אני מסתובב איתה שנים רבות. היא מלווה בידיעה שפגעתי בלא מעט אנשים לאורך השנים. עבודת ההחלמה שאני עושה בשנים האחרונות מציבה מולי מראה שבה משתקף העבר שלי, והדמות שאני רואה היא מביכה, גסה, חסרת רגישות ומרוכזת בעצמה. הלוואי ולא הייתי כותב את הדברים ההם. אבל כתבתי. ובצד השני היו נשים שקראו. ונפגעו", כתב הערב ארז דריגס בעמוד הפייסבוק שלו.

לאחר ימים שלא ירד מהכותרות לאחר התחקיר ב'פוליטיקלי קוראת' בו נחשפו ההתכתבויות שלו עם נשים שונות, אותן הטריד בהודעות, בוחר דריגס להגיב מעל דפי הרשת החברתית. "זה לא התפקיד שלי לקבוע אם יסלחו לי, אני יכול רק לקוות שכן. כי אני מנהל חיים שונים בתכלית היום. יש לי בית, בת-זוג שאני אוהב, שגרת החלמה. וכי למרות כל מה שעשיתי, הצלחתי לנהל קריירה נקיה ומקצועית. הייתי רוצה להאמין שהסדרה וכל ההצגות שיצרתי, שגרמו לאנשים לבכות ולצחוק, שכל זה לא ימחק בגלל אותן הודעות נוראיות".

מוקדם יותר הבוקר פרסם ערן סוויסה ב'ישראל היום' כי בעקבות התחקיר שחשף האשמות נגד דריגס בגין הטרדות, בוטל קמפיין לבנק גדול, בו היה אמור לקחת חלק יחד עם שותפתו ליצירה, נועה קולר. כמו כן, לאחר שבכאן 11 הוחלט להפיק עונה שנייה לסדרה המצליחה 'חזרות', מרחף סימן שאלה.

תחושת הבושה לא התחילה בשבוע האחרון, אני מסתובב איתה שנים רבות. היא מלווה בידיעה שפגעתי בלא מעט אנשים לאורך השנים. עבודת…

פורסם על ידי ‏‎Erez Drigues‎‏ ב- יום ראשון, 28 בפברואר 2021

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות