דיגיטל

ישי גרין מציע לכם לקנות כרטיס לעתיד

ישי גרין ישי גרין

בסופ"ש האחרון עלה ערוץ יוטיוב חדש ליזם ההייטק, ישי גרין, מתוך מטרה להגן על אילון מאסק ולהפוך את העולם לטוב יותר. גרין הפיק סרטון אותו העלה לערוץ היוטיוב שלו 3TF – TICKET TO THE FUTURE בו הוא מזמין את קהל הצופים לקנות כרטיס לעתיד.

"מטרת הערוץ הוא לאגד את כל הרדיטורס תחת הנהגה אחת ובעצם להתחיל לעשות שורט סקוויז ולגמור את כל אלה שמנסים למוטט את וול סטריס, כשהטרגט הראשון שלנו זה להגן על אילון מאסק", סיפר גרין. "אני רוצה לקחת את החברה של אילון מאסק ולהפוך אותה להיות שווה שני טריליון דולר. איך עושים את זה? על ידי זה שכל אחד יקנה מניה אחת ויחזיק אותה – הוא קונה כרטיס לעתיד. העתיד הוא שאין מכוניות ששורפות בנזין, יש עולם ידידותי".

ולמה דווקא יוטיוב?

"יוטיוב זה המקום שבו הרדיטורס מגיעים. כל אותם אנשים שסוחרים מסתנכרנים ביוטיוב כדי לעקוב אחרי מנהיגים שלהם".

ואתה רוצה להיות מנהיג?

"אני רוצה להנהיג קבוצה של אנשים שמגינה על אילון מאסק ומונעת את השורט סוויקז לטסלה. אני רוצה שהם יפסידו 200 מיליארד דולר, זו המטרה שלי, שמי שעושה שורט על טסלה יפסיד. כי מי שמהמר על עתיד של נפט על עתיד של זיהום אוויר – מבחינתי שיפסיד את כל הכסף שלו".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות