אנשים

אלן מור גודס לומדת מוויל סמית (וידאו)

אלן מור גודס היא מפיקה, עורכת תוכן ומומחית לסושיאל מדיה, והבעלים של "קריאייטיב דיגיטל ויחסי ציבור".

אלן התחילה את דרכה בעולם התקשורת ב-2016, עבדה בערוצים 10, 22 ו-13, ערכה כתבות ותוכניות וסיקרה את תחום הקולינריה והאופנה מעבר לים.

"הדבר האהוב עליי הוא ליצור סיפור סביב מותג. להפוך מותג למעניין יותר, נחשק יותר" היא מספרת. "אני לוקחת מילה ויוצרת סיפור".

על השאלה האלמותית והבלתי האפשרית "פייסבוק או אינסטגרם?" היא מספקת תשובה אלגנטית: "תלוי מאוד בקהל היעד. גם טיק טוק קיים בתמונה. אבל אם הייתי חייבת לבחור ביניהם לא הייתי מצליחה. אני מחוברת לשניהם באותה מידה. אני לא מזניחה אף פלטפורמה ומשקיעה זמן רב בפייסבוק ובאינסטגרם כאחד. הרבה אומרים שהאינסטגרם הוא רק לצעירים אבל זה לא נכון. אפשר לראות את כל פלחי האוכלוסייה באינסטגרם".

"מודל ההשראה שלי הוא וויל סמית. הטכניקות פרסום שלו, איך שהוא מעביר את חיי היום יום שלו בסושיאל מדיה זה פשוט מדהים. הרעיונות, הניואנסים, העריכה, המחשבה מאחורי כל פוסט. אני רואה את זה ואני אומרת וואו! גם אני רוצה!"

עוד היא מספרת שהדבר הכי מאתגר במקצוע הוא להמציא את עצמך כל פעם מחדש, ושהחלום שלה הוא לעבוד עם מותג האיפור "לנקום". "המסר שלי ליחצ"ן המתחיל הוא ללמוד את הלקוח שלכם! זה הדבר הכי חשוב והמפתח להצלחה בעסק הזה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות