אנשים

עידו מינקובסקי: ממנהל מועדונים ליחצ"ן הייטק (וידאו)

עידו מינקובסקי, בן 37, החל את דרכו המקצועית בניהול מועדוני לילה באזור חיפה והקריות, לאחר מכן התגייס לדובר צה"ל וסיים את שירותו הצבאי בדרגת רב סרן.

בשנת 2009 הפך ליועץ התקשורת של השר לביטחון פנים דאז, יצחק אהרונוביץ'. במהלך עבודתו שם ניהל את דוברות משבר השריפה בכרמל, עליה הוא מספר "התמודדתי לבד בחוד החנית הדוברותית ומאותו רגע במו ידיי העברתי ציבורית את האחריות על מכבי האש ממשרד הפנים למשרד לביטחון פנים".

לאחר מכן שימש גם כדובר עיריית חיפה, והיה שותף בקמפיין המצליח של מפלגת "כולנו". ב-2015 הקים את "מינקובסקי תקשורת" שביססה אותו כמפלצת יח"צ בסצנת ההייטק הישראלית.

מינקובסקי מציע למתעניינים בתחום הדוברות לצלול וללמוד דרך עבודה, ומסביר: "הדבר המאתגר ביותר בתחום הוא לשלוט בכמה קהלי יעד בעת ובעונה אחת. לתמרן בין לקוחות שהם טייפקאסט מסוים לבין התקשורת שהם טייפקאסט אחר לגמרי ועד העובדים באופרציה שאני מנהל".

למרות הגינונים והחזות, מינקובסקי מתעקש שאינו נרקיסיסט אלא להפך, ילד ג'ינג'י חסר ביטחון מהקריות שמנסה לפצות על חוסר הביטחון שלו. "ממש לא תכננתי להיכנס לתחום. בתור ילד רציתי להיות אקסל רוז, סלאש או כדורגלן בהפועל חיפה, אבל אני לא יודע לבעוט ברגל שמאל, לא לנגן ולא לרקוד אז התחלתי לנהל מועדוני לילה, התגייסתי לדובר צה"ל ומשם הכול היסטוריה. אני חושב שבניגוד לרוב האנשים בתעשייה, המעשים שלי נקיים".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות