טורים אישיים

לא נושם | טור הטוויטר: צבי אשכנזי כותב לחבר לנשק

צילום בני גנץ: פלאש 90

מכתב לבני

בני ידידי,
לפני אי אילו שנים נפגשנו.

זה היה בדשא הגדול. היו הרבה אנשים בסביבה. אבל הם לא שינו לנו כלום. חלקנו כמה רגעים שבהם יצא לי להיווכח ממקור ראשון שאתה אדם קר רוח.יש מי שיגיד שזאת אולי שעת הבוקר המוקדמת. יש מי שיתרץ בלבוש האזרחי. אבל אני יודע. אני באמת יודע שאתה סופר קר רוח. ראיתי את זה. בלבן של העיניים. הכי קרוב שיש. מאותו היום תמיד בעדך. יתכן ועשיתי השלמה אוטומטית לדמות שבניתי בראש. אבל אני יודע שאתה חתיכת קר רוח.

קפיצה של רכבת הרים ארוכה, עם שמונה לופים שלא עליתי עליה כי פחדתי ועד היום אני מצטער קדימה.

צבי אשכנזי וגנץ
סלפי עם המפקד

אתה צועק בראיון עם אברמוביץ. טיפ רע מאוד ממי שיעץ לך. כל מפקד טוב יודעי שיש לחזק את התכונות החזקות שלו. נגיד. קור רוח. ולא לזייף תכונה שלא קיימת. זה נראה מאולץ. לא נוח. ולא אמיתי. בני. קח מישהו מחוץ למעגל ודבר איתו. יכול להיות שיש מי שמעורב מידי רגשית או מסיבות אחרות סביב מוקד קבלת ההחלטות. וגם עם קצת נשרטת וגם אם קצת שרטת אני יודע שהלב שלך נמצא במקום הנכון.

הצלחתך הצלחתנו.
צבי

 

לקחת פסק זמן עם ירון טן ברינק, העורך ראשי של טיים אאוט תל אביב

איך הגעתי לתחום

בכיתה י"ב סיפרתי לכולם שאני הולך לכתוב ב"כל העיר". כתבתי מחזה אקטואלי על חיי הצעירים בירושלים, ובעקבותיו זימן אותי מקס לויטה, אז עורך צעיר ומבטיח ב"כל העיר", לעבוד תחתיו ולהביא אייטמים מחיי הלילה וסצנת האוכל שהחלו להתפתח. הייתי בהלם מוחלט מזה שמאפשרים לי לכתוב באותו עיתון עם אוהד פישוף ואתגר קרת, ועוד משלמים לי על זה. עדיין בהלם.

ירון טן-ברינק | צילום פרטי
ירון טן-ברינק | צילום פרטי

ערב אידיאלי

לפני הקורונה: בילוי עם הזוגית או עם חברים שמסתיים מוקדם בבוקר; בזמן הקורונה: כשהשעה תשע בערב והילדים כבר ישנים. תחושת השחרור והחופש שווה לזו של לילה בבלוק ואף עולה עליה

כשאהיה גדול אהיה

סופר, תסריטאי, במאי, די.ג'יי, מפיק מוזיקלי, שף וחוקר מוח. על הקריירה העתידית ככדורסלן מקצועי נאלצתי לוותר בצער.

 

טיפ לאקטיביסט.ית מתחיל.ה מאת רחל עזריה
עזריה היא מחברת הספר "המדריכה למהפכה", לשעבר חברת כנסת וסגנית ראש עיריית ירושלים

לזכור שבדמוקרטיה יש משמעות למספרים, לכמה אנשים תומכים ברעיון שאת.ה מקדמים. לכן חשוב לשכנע את הציבור. לא לדבר רק עם המשוכנעים, אלא לגרום לעוד המון אנשים להשתכנע, ועדיף אנשים מקהילות שונות. זה החלק הקריטי של שטח, מתוך שלושת הכלים ההכרחיים לכל שינוי חברתי שהם: לובי שטח ותקשורת.

רחל עזריה
רחל עזריה

 

טיפ של אלופי משנה

העסקכם העסקתנו
ראיתם כבר את לוח הדרושים החדש של כסית?

 

מזל טוב ילד.ה

25/02 גבי אשכנזי, רפי גינת
26/02 דניאל טאוב, יולי תמיר
27/02 דניאל הרוש
29/02 יוני סעדון,
01/03 דורון קדוש, אמיתי ארביב, יאיר טרציצקי,
02/03 אלון שוסטר

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות