אנשים

הפלייליסט של גילי ארגוב: אבא, בוב דילן, אביב גפן ונועה קירל במקלחת

גילי ארגוב גילי ארגוב

גילי ארגוב, בנו היחידי של זוהר ארגוב ז"ל, פרץ לחיינו עם אלבום הבכורה שלו "אבא שלי", שיצא בשנת 1989 וכלל להיטים רבים. מהם השירים להם הוא עדיין מקשיב היום? מה השיר האהוב עליו של אבא ומהו הלהיט המפתיע אותו הוא מזמזם במקלחת?

אבא שלי: "השיר הראשון איתו פרצתי והפך במהרה ללהיט מסחרר שזכה להמון הצלחה. את השיר כתב והלחין רוני אחיאל, רובי בן שמעון ויעקב גיני "קומבינה" על ההפקה".

מי המציא את המילה אהבה: "שיר שהפך להמנון בקרב אוהדי כדורגל. אני מקבל עד היום סרטונים של אלפי אוהדים שרים את השיר באצטדיונים. זה מחמם לי את הלב. מילים ולחן של רוני אחיאל והפקה של יעקב גיני "קומבינה"".

אין לי עוד מילים יפות אלייך: "שיר מהאלבום השני שלי שיצא ב-1991. התחברתי בזמנו למילים מאוד, הכנסתי הרבה רגש בשיר. באותה תקופה הייתה לי אהבה נכזבת ופרקתי את הכול באולפן".

הפרח בגני: "בתור ילד קטן לא הערכתי את אבא שלי. לא ראיתי אותו כזמר פורץ הדרך שהוא, לא הבנתי את ההערצה המטורפת והמשמעות של להיות הבן של זוהר. הייתי מאוד מאוכזב ממנו ולא הבנתי אותו, עד שנפלתי לסם והבנתי מה הוא עבר. בימים בהם היה מכור, אבא שלי לא היה בעולם הזה. ביום שבו ראיתי אותו מבצע את "הפרח בגני" בפסטיבל הזמר המזרחי בטלוויזיה הבנתי שאני בן של מלך, הייתי בן 9".

לא נולדתי מלך: ”שיר הנושא מתוך האלבום "לא נולדתי מלך". האלבום זכה להצלחה גדולה והתארחתי בתוכניות רבות. השיר הזה נתן לי מעמד גבוה יותר, מזמר מועדונים וחפלות לזמר רציני ומוערך. תמיד תהיה לי פינה חמה בלב לשיר הזה".

הבית הישן: "שיר מעולה של רונן עניא. אני אוהב מאוד לשבת ולשמוע אותו בבית"

עכשיו מעונן: "שיר מדהים של אביב גפן, אני אמנם גדלתי בבית עם מוזיקה מזרחית אבל השיר הזה של אביב נגע בי. כששמעתי אותו פעם ראשונה התרגשתי ברמות מטורפות, לקחתי דף והחלטתי שאני רוצה לכתוב יצירה דומה, שיר רוק עוצמתי כזה. כתבתי את "שטן" והבאתי את השיר לננסי ברנדס. הוא אמר לי שאין עם מה לעבוד. בסופו של דבר השיר הוקלט אבל לא יצא דומה למה שראיתי בעיני רוחי".

אלינור: "אני אוהב את השיר הזה מאוד. הייתי נרדם איתו בלילה כילד".

עץ ירוק מפלסטיק: "את מרגול אני מכיר מאז שאני ילד קטן. התחברתי אליה כי היא זמרת גדולה ולא רק בגלל שהיא חברת משפחה. זה השיר האהוב עליי שלה".

מיליון דולר: "נועה קירל מקסימה לדעתי . אני מכיר את כל המילים לשיר בעל פה. שרתי אותו במקלחת לפני כמה ימים".

ארטיק מסטיק: "להיט של אגם בוחבוט, שיר קצבי וקליל שאני מאוד אוהב".

מודה אני: "שיר ענק של עומר אדם. אני מאוהב בקול שלו".

one more cup of coffee : "בוב דילן גאון, השיר הזה עושה לי צמרמורת".

הצילי אותי: "סינגל חדש שלי שיצא לא מזמן. חוויתי בדיוק פרידה מאשתי השנייה ואז התקשרה אליי תמי ארמוני והציעה לי להקליט. אמרתי לה שאין לי כסף והיא אמרה שהיא תשלם הכול. הייתי שבור בתקופה הזאת. הייתי חייב משהו להתעסק בו וההפקה הזאת באה לי בול בזמן".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות