זזים

יועצת התקשורת אביבה שורץ מונתה לנציגת ניוז דיירקט בישראל

אביבה שורץ אביבה שורץ

ניוז דיירקט מספקת שירותי הפצה ותוכן של הודעות חדשותיות עבור אנשי מקצוע בתחום יחסי ציבור, מנהלי קשרי משקיעים, תקשורת ארגונית ומנהלי שיווק. החברה רואה חשיבות גדולה בפלח השוק הישראל ולכן מינתה את יועצת התקשורת, אביבה שורץ, לנציגת המכירות הרשמית בישראל.

לאחרונה, שורץ הפעילה חברת יחסי ציבור משלה AvivaPR – ובשנת 2015 זכתה על ידי איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל בפרס "האריה השואג" על קמפיין יחסי הציבור הטוב ביותר בקטגוריית סגנון החיים. שורץ יצרה קשרים עם רבים ממנהלי התאגידים בישראל ועם מנהלי קשרי משקיעים IR-במסגרת ניהול "מדריך המידע למשקיעים בחברות ציבוריות מישראל" של אקוויטי, מדריך לחברות הנסחרות בבורסה שפורסם בשיתוף פעולה עם סטנדרד אנד פורס (S&P). שורץ מכירה היטב את מערכת הפצת ההודעות לתקשורת ברחבי העולם, לאחר שייצגה בעבר נותני שירותים אחרים בתחום.

הפלטפורמה של ניוז דיירקט מספקת תהליכי עבודה אינטואיטיביים וחדשניים, רמת אבטחת מידע מובילה בתעשייה, תמחור שקוף וידוע מראש וניתוח תוצאות סטטיסטי לאחר הפצת כל ידיעה. יתר על כן, ניוז דיירקט השיקה מערך חדשני הכולל אוטומציה מתקדמת, טכנולוגיית ענן מבודדת ותוכנה המותאמת במיוחד לפלטפורמה הדינמית, היעילה והגמישה ביותר הקיימת כיום בתחום.

"אנו מאמינים כי הערך הגבוה והייחודי של ניוז דיירקט יחלחל ויצליח מאוד בשוק הישראלי", ציין מייסד ניוז דיירקט המנכ"ל גרג קסטאנו. "קהילות יחסי הציבור וקשרי משקיעים-IR הן מתוחכמות, ערכיות ופתוחות לחדשנות. אנו בטוחים כי גישתה המהפכנית של ניוז דיירקט להפצת חדשות ברחבי העולם תתקבל בברכה על ידי תעשיית התקשורת המתוחכמת בישראל".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות