מדיה

HOT מעלה את מחירי ערוצי הספורט וה-VOD

HOT HOT

מנויי חברת הוט יאלצו להיפרד החל מ-1 במרץ מעוד כמה שקלים לטובת שירותי ה-VOD וערוצי הספורט. הלקוחות יקבלו עידכון מבעוד מועד על ההתייקרות.

התעריפים החדשים

שירות ה-VOD של הוט יעלה מ-35 שקלים ל-40 שקלים. במידה ותרצו לצפות בתכנים של קשת או רשת, תצטרכו להיפרד מ-20 שקלים נוספים לחודש, וזאת בנוסף לסרטים או תכנים מיוחדים עליהם גובה החברה בנפרד.

חבילת צ'רלטון, הכוללת את ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 וספורט 4 תעלה מ- 1 במרץ 82 שקלים. מחיר ערוץ בודד יתעדכן לתוספת של 6 שקלים. ייתכן ובעתיד הקרוב יאלצו מנויי החברה לשלם גם על ערוץ הספורט ONE2, בו ניתן לצפות בליגה האיטלקית. נכון להיום, חבילת ערוצי צ'רלטו ב-YES עומדת על 75 שקלים ובסלקום 67 שקלים.

מחברת הוט נמסר: "כחברה המחויבת לספק ללקוחותיה את חוויית הצפייה הטובה והעשירה ביותר, אנו מרעננים ומחדשים את התכנים כל העת. בשנה האחרונה צריכת התוכן עלתה באופן משמעותי, והצענו אלפי תכנים, ללא כל עלות נוספת, על-מנת לענות על הצרכים והביקוש, ואנו גאים להמשיך ולהציע את ספריית ה-VOD הגדולה בישראל". באשר לעלויות החדשות של ערוצי הספורט: "תופעה משמעותית שמשפיעה על הוט ועל לקוחותיה היא העלייה החדה והמשמעותית שחלה בעלויות זכויות הספורט. מדובר בכשל שוק עליו הוט מתריעה לאורך שנים. מחירי הזכויות הללו עלו במאות אחוזים לכדי סכומי עתק, אשר מגולגלים באופן ישיר אל חברות הכבלים והלוויין ואינם משקפים את מחיר השוק הריאלי של זכויות אלה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות