על סדר היום

ארז דריגס יסיים בקרוב את תפקידו כקליק בייט ב'הארץ', יוחלף ע"י גליה עוז

ארז דריגס בסדרה "חזרות" ארז דריגס בסדרה "חזרות"

ניסינו לספור את כמות הכתבות שמילאה את העיתונים והאתרים החדשותיים בפרשיית ארז דריגס. הגענו ל-20 בקירוב. החל מתחקיר החשיפה באתר 'פוליטקלי קוראת' ועד לפרשנויות, תגובות, דעות ושוב תגובות על הדעות. התעלה על עצמו 'הארץ' עם שבעה אייטמים שונים, ביניהם טור דעה של אריאנה מלמד "דריגס, בוא אספר לך מה הרווחת מהאונס", תגובה לטור הדעה של מלמד התפרסמה למחרת בטור דעה של רוגל אלפר באותו העיתון "אריאנה, התנצלי בפני ארז דריגס" ולמחרת שוב טור דעה של מלמד לדעתו של אלפר "לך תחפש את החברים שלך, רוגל אלפר".

"שנינו אוהבים לכתוב", כותבת מלמד בטור הדעה האחרון שלה שהתפרסם הבוקר. הם כל כך אוהבים לכתוב אחד לשני, שהם מוזמנים לפתוח לעצמם קבוצת ווטסאפ משותפת וחלוק שם את דעותיהם. ואולי אולי עוד נזכה לתגובת המשך מאלפר, גם כן מעל דפי העיתון והאינטרנט, כי את משחק הקליק בייט הזה מתקשים גופי התקשורת להפסיק.

לפי נתוני חברת סקופר, המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת, היו על ארז דריגס כ- 27,543 פוסטים ותגובות, 3,583 שיתופים ו-110,021 לייקים. כן היה, לא היה, מה היה, יש גבול או אין גבול – זה לא באמת משנה. העיקר שיש לנו דעה ותמונה טובה והמון גולשים שמחפשים עוד פיסת מידע כדי לנסות ולהשלים לעצמם מיהו אותו ארז דריגס, ומה הוא עושה בחדרי צ'אטים בזמנו הפנוי.

וכן, אפשר גם לסיים את הסאגה הזו בעוד אייטם, שוב של 'הארץ" והפעם של שירלי גל: "העיסוק בארז דריגס יצא מכל פרופורציות. קרנבל הבושה הזה חייב להיעצר". אלוף בן ואיל גיל, לטיפולכם.

על פי ההתנהלות בימים האחרונים, מאז יצא לאור ספרה של גליה עוז "דבר המתחפש לאהבה", נראה שהוא יהיה הקליקבייט הבא בעיתון, מייד כשיסיימו לסחוט את כל הטיפות שעוד נותרו בלימון של תסריטאי "חזרות".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות