פרסום ושיווק

גלובס מדווח: תקציב נספרסו עובר למקאן

ג'ורג' קלוני בפרסומת לנספרסו ג'ורג' קלוני בפרסומת לנספרסו

ענת ביין-לובוביץ' פרסמה ב'גלובס' כי התקציב של 'נספרסו' ינוהל בקבוצת מקאן תל אביב.

עד היום, נוהל תקציב המדיה באוף-ליין בחברת זניט של פובליסיס ותקציב המדיה הדיגיטלית בסוכנות go mobilne של אדלר-חומסקי. כעת, שני התקציבים הללו ירוכזו במקאן. ייתכן, כי בעתיד הנראה לעין, תקציב הקריאטיב שמצוי כעת בליאו ברנט יועבר גם הוא במקאן. היקף התקציב שיגיע לידי מקאן עומד על כ-20 מיליון שקלים.

המעבר נעשה מתוך החלטה של נסטלה העולמית לרכז את כלל תקציב המדיה של נספרסו תחת הסכמי המדיה של נסטלה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות