על סדר היום

סופיה מציעה לכם לחזור להשקות הסלבס עם בדיקות מהירות

בדיקת קורונה מהירה בדיקת קורונה מהירה

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, העומדת מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת ובים המלח, הקימה מחלקת אירועים אשר תעניק שירותים לעולם התרבות וענף האירועים השיווקיים וההשקות. המהלך מתבצע לרגל פתיחת המשק על פי התו הירוק (אשר יכלול בקרוב מאוד גם בדיקות מהירות בנוסף למתחסנים ומחלימים. המטרה היא להנגיש בדיקות סופיה אמינות עם תוצאה תוך 15 דקות, מאושרות FDA ומשרד הבריאות ולאפשר למי שיבצע בדיקה מיידית, להיות חלק מתרבות הפנאי ובתי הקפה.

הבדיקות יערכו במתחמים עירוניים או בכניסות לאירועים ומיועדות בעיקר לאנשים שלא התחסנו מסיבות רפואיות וכן לבני נוער מתחת לגיל 16 ויתבצעו בהתאם להנחיות משרד הבריאות עם תשובה אמינה תוך דקות.

החברה כבר קיימה פרזנטציות במוסדות תרבות, בתי מלון וחברות הפקה במטרה לבנות חווית משתמש וקלה. מכשירי הבדיקה שפועלים כמו סמארטפון עם מסך מגע וקורא ברקוד, יכולים לבדוק 100 איש בשעה ולסנכרן את התוצאה ישירות לאפליקציה של התו הירוק עם שלוש רמות בקרה וגם יאפשרו הדפסה.

סופיה שפותחה על ידי חברת קווידל האמריקאית היא הבדיקה המהירה הראשונה והנפוצה בישראל ובעולם. הבדיקה עברה בישראל תיקוף על אלפי נבדקים וצברה וותק של מאות אלפי בדיקות בארץ ומיליוני בדיקות בעולם. על פי אישור ה – FDA האמינות והדיוק של סופיה עומדים על 96.7% רגישות וכן 100% ספציפיות. כיום עיקר השימוש בה הוא בפיקוד העורף, בבתי אבות, במשטרה, בחדרי מיון ובקופות החולים. בנוסף גם חברות הייטק ומפעלי ייצור כבר הצטיידו במכשיר באופן פרטי למניעת אובדן ימי עבודה לצד התחסנות העובדים.

את הפעילות התקשורתית של סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם מלווה משרד יחסי הציבור של נאוה עינבר, המתמחה בבריאות ומנהל את הדוברות והמדיה החברתית של המותג עוד מאז עיצומו של משבר הקורונה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות