עד הבחירות זה יעבור, על סדר היום

איילת שקד בראיון לגיל ריבה בזֵצ: "מעריכה יותר את שאשא ביטון מאשר מירי רגב"

איילת שקד באולפן זֵצ

חברת הכנסת איילת שקד, מקום שני ברשימת “ימינה” לכנסת מגלה בראיון מיוחד לגיל ריבה את מי היא מעדיפה בין מירי רגב ויפעת שאשא-ביטון (אבל מהססת בבחירה בין גדעון סער לבנימין נתניהו) ומשוכנעת שאביר קארה שבמקום השביעי ברשימה לא יערוק לליכוד מיד אחרי הבחירות אם ייכנס לכנסת.

שקד התארחה באולפן "זצ" ודיברה על נושאים בפתיחות (לפחות חלקם) שאולפני הטלוויזיה, שמארחים אותה רבות, לא זכו להם. “לא  היינו צריכים להגיע למצב של כמות כזו גדולה של מתים מהמחלה”, אמרה על נתניהו ונתנה לא את הציון 4 על התפקוד בקורונה, “היה אפשר לנהל את זה בצורה לגמרי אחרת. זה בהחלט כישלון גדול שלו.

"שיטת האקורדיון – סגרים ויציאות, סגרים ויציאות זו שיטה רעה מאוד. צריך להתחסן, אני אישית משכנעת אנשים להתחסן אבל אסור להגיע למצב של סנקציות נגד מי שלא מתחסן".

ריבה שאל את שקד מדוע בנט עומד בראש המפלגה – ולא היא. "הקמנו את המפלגה ביחד כהנהגה משותפת", ציינה, "בנט עשה עבודה מצויינת במשרד הביטחון ובקורונה ואני חושבת שאת המעמסה של רשות הממשלה בתקופה הזו ראוי שהוא ייקח. לי יש זמן, אנחנו צעירים. האם אני אהיה ראש ממשלה בעתיד? יכול להיות".

על השאלה האם 'ימינה' תשב עם נתניהו – שקד לא ענתה בבירור. "אנחנו כמו הילד הקטן ששם את האצבע בשכר ועוסקים על הזמן ב'כן נתניהו או לא נתניהו'. אנחנו באמת היחידים שיאפשרו ממשלה יציבה ומתפקדת לאחר שנתיים הרסניות למדינה. השאיפה שלנו זה להקים ממשלה ואת ההנהגה הזו צריך להחליף. אני מעדיפה שבנט יהיה ראש הממשלה".

שקד נשאלה על סוגיית תחבורה בשבת. "זה מורכב. בערים מסוימות שיש בהן צורך אפשר לאפשר תחבורה ציבורית מקומית", השיבה.

על מי שנחשב בעל ברית שלה וכעת עומד לדין פלילי, יו”ר לשכת עורכי הדין לשעבר אפי נוה אמרה: “אני לא מצטערת על שום דבר שעשיתי במשרד המשפטים. השותפות עם לשכת עורכי הדין הייתה שותפות נכונה, שותפות פוליטית, אם אני לא הייתי עושה את זה השופטים היו ממשיכים את השותפות שהייתה להם עם לשכת עורכי הדין”. היא הוסיפה כי השניים עדיין עומדים בקשר חברי כיום.

במשחק "לייק או בלוק", סירבה שקד לבחור בין ניצן הורוביץ לאיתמר בן גביר. אבל בבחירה בין ד"ר יפעת שאשא ביטון למירי רגב נתנה מייד את הלייק לשאשא ביטון. "אנחנו מכירות יותר, מעריכה יותר".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות