פרסום ושיווק

פה לאוזן ואגד מציגים: האיש שנולד באוטובוס

האיש שנולד באוטובוס האיש שנולד באוטובוס

ב'אגד' מחזירים את האוטובוסים לשגרה והחליטו לצאת במהלך שיווקי, חדשני ובעיקר מצחיק. על הקריאייטיב 'פה לאוזן' שהביאו זווית אחרת ולא צפויה וכך נולד הסרטון 'האיש שנולד באוטובוס' שרץ ברשתות החברתיות.

למשימה גויס הסטנדאפיסט דניאל חן, שהוא האיש שנולד באוטובוס 'אגד'. בסרטון המשעשע אפשר לראות את מערכת היחסים שנבנתה עם השנים בינו לבין האוטובוס. חדי העין יוכלו להבחין בפרטים הקטנים בתפאורה שמרפררים למותג, כמו השמיכה, המוצץ, בקבוק השתייה וכמובן תיק הכרטיסן. התוצאה המפתיעה והשנונה קיבלה בינתיים חיזוקים חיוביים ברשתות החברתיות והצליחה להאיר באור חדש את 'אגד'.

קרדיטים: לקוח – אגד, לאה וסרמן ואסף דבלינגר. קריאייטיב והפקה – 'פה לאוזן', בעלים ומנכ"ל – אבי קסוטו רוזנברג. ניהול דיגיטל – ענבר זיס. בימוי ועריכה – גל שגיא. משחק – דניאל חן.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות