מדיה

אביב גפן ישפוט בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל

אביב גפן אביב גפן

בימים אלו מלוהקים שופטי התכנית 'אקס פקטור' אשר ישבו לצידו של סיימון קאוול, שלראשונה יגיע לשפוט מחוץ לגבולות אנגליה וארצות הברית. קאוול והצוות שלו מעורבים בבחירת השופטים והשופט ראשון שנבחר לשבת לצידו בשולחן השיפוט הוא אביב גפן.

גפן שימש בעבר כמנטור בריאליטי "דה וויס" במשך 4 עונות ששודרה גם היא ב'רשת 13'. אביב גפן נחשב לאחד מבכירי המוזיקאים בישראל. גפן פרץ לתודעה הבימתית בגיל 19 ומיד הטביע אות חותמו וקצר הצלחות רבות כשאלבומיו הרבים זכו להצלחה והגיעו מיד למעמד של אלבומי זהב ופלטינה והופעותיו מלאות באופן קבוע . גפן כתב בשנים האחרונות סדרה דרמה על חייו המתארת את תחילת הקריירה שלו והיא צפויה לעלות לאוויר עוד השנה ב'הוט'.

כאמור, בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל , יגיע לשפוט סיימון קאוול שנחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור ואחד מאושיות המוזיקה הגדולות והמשפיעות בעולם והשתתפותו כשופט בפורמט הישראלי נותנת הזדמנות לחשיפה בינלאומית לזמרים וזמרות מהארץ. בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל החל בעבודה אינטנסיבית על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות