פרסום ושיווק

נטע אלחמיסטר נבחרה כפרזנטורית אירוקה שנה שלישית ברציפות

נטע אלחמיסטר לאירוקה נטע אלחמיסטר לאירוקה

הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית, נטע אלחמיסטר, נבחרה זו שנה שלישית כפרזנטורית של ERROCA המשווקת את המותגים המובילים בעולם בתחום משקפי השמש והראייה. במסגרת ההסכם, תוביל אלחמיסטר במהלך השנה קמפיינים של אירוקה ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של המותגים הבינלאומיים המובילים ביניהם : טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד.

צילומי קמפיין הקולקציה החדשה ל2021 יערכו במלון הבוטיק פוליהאוס בתל אביב מבית מלונות בראון ויעלה בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים, במהלך חודש אפריל, להשקת קולקציות אביב קיץ 2021.

לדברי לי אפיק, מנכ"ל רשת ERROCA: "שיתוף הפעולה עם נטע מוכיח את עצמו מהיום הראשון. היא ממשיכה להיות רלוונטית ולייצר באזז ועניין בכל קמפיין. היא מזמן הפכה להיות חלק ממשפחת אירוקה ואנחנו שמחים ונרגשים להמשיך לעבודה איתה זו השנה השלישית".

נטע אלחימיסטר ולי אפיק | צילום: גיל חיון
נטע אלחמיסטר ולי אפיק | צילום: גיל חיון

נטע אלחמיסטר אשת עסקים ודוגמנית, בת ה – 26 התפרסמה לראשונה בזכות חשבונה הפעיל ברשת החברתית אינסטגרם, המונה כ 1.7 מיליון עוקבים. לאחר שירותה הצבאי, הקימה יחד עם חברתה את מותג בגדי ים בננהוט ((bananhot אשר נמכרים בהצלחה רבה בכל העולם. אלחמיסטר כיכבה על שערי מגזינים בארץ ובעולם, הצטלמה בתפקיד ראשי לקליפ של הזמר הבינלאומי המוביל MALUMA ואף משחקת בסדרה "סברי מרנן".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות