פרסום ושיווק

לראשונה: פורד בפרסומת להט"בית

מתוך הפרסומת לפורד מתוך הפרסומת לפורד

בסופ"ש האחרון עלתה לאוויר פרסומת חדשה ל'פורד' של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. בפרסומת נראות זוג כלות לאחר חתונתן, כשהן נוסעות אל בית מלון לירח הדבש שלהן. כשהאחת מנסה להרים על הידיים את השנייה, נתפס לה הגב. למזלן, המושבים האורטופדים של הרכב יקלו על הכאבים.

לפי החברה, ה'פורד פומה' היא: "אורבנית, דינאמית וחצופה", בהשוואה אל זוג הנשים. הרקע לפרסומת אולי נראה אירופאי, אך הוא צולם בישראל.

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס, יבואנית פורד, מאזדה, BMW ו-MINI לישראל מסר: "כל מי שצופה בפרסומת יכול לראות שלא קורה בה שום דבר חריג או יוצא דופן – נסיעה מהנה של זוג נשים שזה עתה התחתנו, שכל אחת מהן יכולה בקלות להיות בת משפחה, קולגה או החברה הכי טובה שלנו. ב-2021 זה ברור לגמרי, ההבנה הזאת לא פסחה על ענף הרכב ובטח שלא עלינו. בשונה מהחברה והאזרחים עצמם שברובם כבר לא רואים שום הבדל בין זוג לזוג, המדינה עדיין מאחור מבחינת השוויון לזוגות להט"בים (בנישואים, בהורות ועוד) ואנחנו מקווים שגם זה ישתנה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות