פרסום ושיווק

CAROLINA LEMKE BERLIN כבר מתכוננים לקיץ עם קמפיין חדש

קרולינה למקה ברלין, בר רפאלי אורן בר גיל ואסי עזר קרולינה למקה ברלין, בר רפאלי אורן בר גיל ואסי עזר

למרות הטמפרטורות הנמוכות בחוץ ואולמות האירועים שעדיין סגורים, נבחר הלוקיישן של אולמי אווניו שבאייר פורט סיטי, לצילומי הקיץ של קרולינה למקה ברלין. בפנים, הטמפרטורות היו גבוהות דווקא, ותואמות לאווירת הקיץ שהיתה על הסט.

בר רפאלי ואסי עזר הפרזנטורים, שעברו בפרסומות הקודמות חתונה ואפילו ירח דבש, כבר בשלים להמשיך בחיי השגרה. ולאחר שכל הצוות על הסט כולו בלי יוצא מן הכלל עבר בדיקת קורונה בכניסה לסט הצילומים עם תוצאות מיידיות, הכל היה מוכן לשגרה של צילומי קיץ בלבוש תואם וכמובן משקפי שמש תואמים לכל מראה ולכל סגנון.

 בר רפאלי ואסי עזר בצילומי הקמפיין | צילום: רפי דלויה
בר רפאלי ואסי עזר בצילומי הקמפיין | צילום: רפי דלויה

CAROLINA LEMKE BERLIN, מותג משקפיים בינלאומי שמציע למכירה, בכל עונה למעלה מ-320 דגמי שמש וראייה ב-100 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל ובסניפי הרשת בעולם: ספרד, לונדון, תאילנד, אוסטרליה, פנמה, מקסיקו וארה"ב. המותג, שנוסד לפני 8 שנים על ידי מעצבת המשקפיים הגרמנייה קרולינה למקה, מציג בדגמיו שילוב מנצח של אופנתיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר אטרקטיבי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות