טורים אישיים

לא נושם | טור הטוויטר: צבי אשכנזי טקסט פוליטי

צבי אשכנזי מדווח מהשלג צילום ירושלים בשלג: פלאש 90

הכלבים נובחים.השיירה עוברת.תחזור להיות סבא צבי שמברך בימי הולדת. אל תהיה פוליטי. איך קראתי פעם בראיון עם מישהו. אני לא פה כדי לשמור לכם על גחלת הנעורים. נו מור סבא צבי רק ימי הולדת.אנחנו כבר שרוטים.בואו נלחם בשביל הילדים ונכדים שלנו. נלחם על איזו מדינה אנחנו משאירים להם.מדינה שמדירה נשים. רומסת מיעוטים. או מדינה שמכילה ומקבלת גם את מי ששונה מאיתנו. בתכלס מדובר בפחד. בפחד מהאחר. ואם סחבתם עד עכשיו.זה הכל חוץ ממובן מאליו.צבי

בנעלי בית עם רן רימון, עורך עמוד הבית של ynet
(באחרונה גם עורך את מהדורת הערב)

איך הגעתי לתחום

תמיד אהבתי לכתוב ואיכשהו לי כמו לכולם היה ברור שאעבוד במשהו שקשור לכתיבה – אחי כותב, אבא שלי כתב שירים וספרים וסבא היה משורר. לאינטרנט הגעתי ב-1996, מייד עם השחרור, כשלאחי הייתה חברה להקמת אתרי אינטרנט ואני ניסיתי לשכנע אנשים להקים אתר. אמרו שלא יתפוס. אחרי שנת הלימודים הראשונה באוניברסיטה העברית התחלתי לערוך תוכן בדפי רשת המנוח של עידו אמין. היה כיף. לעתונאות ממש הגעתי במקרה בשנת 1999, כשמישהי בלימודים סיפרה לי שיש מבחנים לרשות השידור. זה היה באותו יום של המבחנים לקורס צוערים. בחרתי בזה והתקבלתי. עד תחילת הקורס הייתי בטוח שאני הולך לטלוויזיה ורק בפתיחת הקורס גיליתי שמדובר בקול ישראל. משם המשכתי למרקר, לגלובס ואני כבר כעשור בוואינט.

רן רימון
רן רימון

ערב אידיאלי

לשבת עם שלול אשתי, לסכם את היום, לאכול טוב ולצחוק כמה שיותר. לא צריך יותר מדי.

כשאהיה גדול אהיה

מה שרציתי להיות תמיד – יהודה אטלס

 

טיפים לכותבת הטור המתחילה עם טליה אלין לוין. עיתונאית מעריב

הסיפור הבא שלכן יתחיל מהאיש בקפה, מהאישה באוטובוס, ממילה שנהג המונית יזרוק לכן, מהסטיקר הקרוע שתקראו תוך כדי נסיעה ויפתח לכן עולם שלם של אסוציאציות. סיפור טוב מתחיל תמיד באנשים. השקיעו בתאורי צבע, אבל השתדלו לא ליפול למניירות. בסופו של דבר טקסט שלם הוא כזה שמצליח להעביר ריחות, דמויות, טעמים ואפילו מגע, בכמה שפחות מילים.

טליה לוין | צילום: אתי אור
טליה לוין | צילום: אתי אור

 

העסקתכם העסקתנו

בכסית פתחו לוח דרושים חדש – אם מחפשים עובדים או מגששים אחרי עבודה – שווה להעיף מבט.

 

טיפ של אלופי משנה – געגוע לחדר אוכל במלון

 

מזל טוב ילד.ה

18/02 יובל יועז
19/02 מולי שגב
20/02 אריאלה רביב , אלדד יניב , אייל גור, חיים שטיינר
21/02 גלי גינת , בטי רוקאווי
22/02 גוליאן שגרן, יהונתן גפן, אבי גבאי,
23/02 ניצן כהנא, רפאל כהן, נחמן רוזנברג,אליק מרגלית,

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות