פרסום ושיווק

פרסי בראבו עולים בקמפיין ראשון לטלוויזיה בשיתוף רשת 13

BRAVO 2021 BRAVO 2021

לאחר שהושקו לראשונה לפני כחודש, מארגני פרסי בראבו עולים היום (שלישי) בקמפיין טלוויזיה משותף עם מגוון רחב של זוכי בראבו, שינוהל ברשת 13. על פי הצפי, הקמפיין יימשך שבועות ארוכים משום שכל שבוע ייחשפו לצופי רשת 13 רק 3-4 זוכים בכל פעם. בהמשך, יעלה קמפיין שילוט לבראבו ב-200 תחנות אוטובוס באזור תל אביב ורמת גן של חברת שילוט החוצות JCDecaux.

בשבוע הראשון, ביחד עם קמפיין תדמיתי ל"בראבו", יעלו קמפיינים לתשלום בנייד באפליקציית max ולמסטיק Airwaves של קונצרן מארס. בשבוע הבא מתוכננים לעלות קמפיין בראבו לביטוח בריאות של מגדל, כמו גם ל-Bugaboo Bee וגרגרי חומוס יכין. במהלך חודש מרץ צפויים לעלות קמפיינים למוצרים של SC Johnson, אלקטרולוקס, "הנמל" ורבים נוספים. קמפיין שילוט החוצות יעלה בחודש אפריל.

'בראבו' היא פלטפורמה שמפגישה בין צרכנים לבין מותגים חדשים. לפני כחודש פירסמה לראשונה"בראבו" את רשימת המוצרים והשירותים שהצרכנים בישראל הכי אוהבים. הרשימה פורסמה לאחר תהליך מקיף, ששיאו היה מחקר צרכנים, שערך מכון המחקר הבינלאומי קנטאר, בקרב יותר מ-3,000 ישראלים, שציינו מאילו מוצרים ושירותים שהם השתמשו בהם הם היו שבעי רצון, ועל מי מתוכם הם ממליצים. בכל קטגוריה הוענק "בראבו" אחד בלבד, למוצר שעבר את רף ההצטיינות ומעל 80% מהמשתמשים שלו היו שבעי רצון.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות