טורים אישיים

לא נושם | טור הטוויטר של צבי אשכנזי: קנטטה לשווארמה

צבי אשכנזי על רקע שווארמה

בומבה ראש

חושב על העורך שלי. הוא נפל וקיבל מכה בראש. מתלבט אם הוא בכלל רוצה שאשלח לו היום את הטור אבל נראה לי אעשה את זה. כבר יושב מול המחשב ואז זה ישאיר לי זמן לראות מחר שני פרקים ברצף של הסדרה אפ.בי.איי. לאט לאט מתחיל לצאת ממגבלת מאה וארבעים תווים. אבל פחות זה יותר. אני עכשיו סתם כותב מילים כי נהנה לשמוע את צליל נקישות האצבעות על המקלדת. התגעגעתי לרעש הזה. לתנוחה שיד אחת תופסת את הראש והיד השניה מקלידה. רק עם שתי אצבעות. ויש מי שקורא את זה.לפחות אחד.תרגיש טוב גדי.צבי

 

מצנררים, עם בר שם-אור, כתב הצינור, ערוץ 13

איך הגעת לתחום?

התגייסתי לגלי צה״ל, שם קיבלתי חייל מצטיין ככתב חדשות חוץ, מה שהוביל אותי לדסק חדשות החוץ בערוץ עשר. נהניתי מכל רגע, עברתי לצינור לילה ומשם המשכתי למהדורה ככתב חוץ עד שהתמקדתי בכתבות אקטואליה ומגזין, בתוכניות הצינור המחודשת ולפני החדשות שהוקמו ברשת 13.

בר שם-אור
בר שם-אור

ערב אידיאלי מבחינתי

אני ובת הזוג שלי, נופר, יושבים במרפסת במוצאי שבת עם ארוחת ערב ושתי כוסות יין אדום. מושלם.

כשאהיה גדל אהיה

כשאהיה גדול אמשיך להיות איש תקשורת, אעשה ראיונות, כתבות מגזין ואביא חשיפות וסיפורים שיעזרו לכמה שיותר אנשים, וימשיכו לדבר אל קהל הצופים. בנוסף, הייתי שמח לביים סרט שאכתוב ובו כל השחקנים שאני הכי אוהב. וגם, בתקווה, אופיע בסשן בלוז עם ג׳ון מאייר ואריק קלפטון בגארדן. אני חולה גיטרות ומנגן מגיל 13.

 

טיפים למראיינ.ת המתחיל.ה משרון כידון, אשת טלויזיה ורדיו

1. כמה פשוט, ככה חכם – ראיון טוב מתחיל קודם כל בסקרנות טבעית שעדיף לא לרסן . השאלות הכי מתבקשות הן השאלות שהצופה חושב עליהן ומצפה לקבל עליהן תשובות.

2. ללמוד היטב את החומר. אין תחליף לעבודת תחקיר טובה על האדם ועל ההקשר של הראיון. ידע זה כוח . אין צורך לנפנף בו , פשוט לדעת שהוא קיים.

3. להכין נקודות ושאלות – אבל עדיף לא לתסרט מראש , על מנת להאזין לתשובה וממנה לגזור את השאלה הבאה.

שרון כידון
שרון כידון

 

 

טיפ של אלופי משנה, והפעם של רותם דרוב:

העסקתכם העסקתנו

עורך/ת ו/או מגיש/ה לתחנות המוזיקה : כאן גימל / כאן 88 / כאן קול המוסיקה
משרה מס' 15334

 

מזל טוב ילד.ה

11/02 אבשלום (אבו) וילן , @avshalomvilan, אורלי ממן, @orlymaman

12/02 אהוד ברק, @barak_ehud

13/02 רון קופמן, @Ronkofman1

16/02 דני לרנר, @lernerdn, אבי משולם, @AviMeshulam, איזי מן, @izhmn

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות