מדיה

לראשונה: שבוע האופנה עובר למסך הטלוויזיה

שבוע האופנה תל אביב - שחר אבנט שבוע האופנה תל אביב – שחר אבנט

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" ו'רשת 13' יוצא לדרך בשיתוף פעולה ראשון מסוגו ביוזמתו של המפיק והיזם מוטי רייפ, וייערך השנה בחול המועד פסח, החל מה-28 במרץ ועד ה-1 באפריל, יחד עם למעלה מ- 40 מעצבי האופנה המובילים בישראל.

"שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021" ישודר על מסך הטלוויזיה של 'רשת 13' יתקיים בשיתוף ערוץ האופנה הישראלי ב- HOT וב- yes. שיתוף הפעולה עם 13spotv מבית 'רשת 13', יאפשר למעצבי האופנה לקבל חשיפה חסרת תקדים וצופי הטלוויזיה יזכו לקחת חלק ולשבת "בשורה הראשונה" בתצוגות המובילות בישראל. במסגרת שבוע האופנה ישודר ערב הגאלה החגיגי ובמשך ארבעה ימים ישודרו תצוגות האופנה במסגרתן יוצגו קולקציות חדשות בעלות אג'נדה סביבתית וחברתית, בשיתוף קורנית דיגיטל.

חברת קורנית דיגיטל, חברה ישראלית בינלאומית מובילת שוק ומהפכה בתעשיית האופנה, מספקת פתרונות דיגיטליים חדשניים לייצור טקסטיל. החברה מתמקדת בייצור בר קיימא. טכנולוגיית החברה עונה לדרישה ההולכת וגוברת לקניות באון ליין ולרצון של כל אחד לבטא את עצמו ואת הייחודיות שבו, באמצעות לבוש.

כיום, תעשיית הטקסטיל הינה התעשייה השנייה המזהמת ביותר בעולם. קורנית דיגיטל, מאפשרת מעבר משיטות ייצור אנלוגיות ומזהמות לעבר ייצור דיגיטלי וידידותי לסביבה. בין לקוחותיה של החברה, החברות המובילות בעולם כגון אמזון ואדידס. הפתרונות שמציעה החברה, משמשים את המותגים המובילים בעולם, ביניהם: נייק, לולו למון, ורסצ'ה ועוד. חברת קורנית נסחרת בנסד"ק ובעלת שווי של כ-4 מיליארד דולר.

"אנחנו גאים לשתף פעולה עם שבוע האופנה בתל אביב. קורנית חברה בינלאומית וגאווה ישראלית וכיום מושכת את תשומת הלב של המותגים המובילים בעולם העושים בימים אלו, טרנספורציה לייצור על פי דרישה מתוך אחריות לסביבה ולחברה", אמר רונן סמואל, מנכ"ל חברת קורנית דיגיטל.

"אנחנו מאד נרגשים לקחת חלק בשבוע האופנה. זוהי הזדמנות לחגוג את השונות בחברה על כל גווניה ולאפשר לאוהבי האופנה ולכל אחת ואחד מאיתנו להביע את האישיות והייחודיות שלנו באמצעות הבגדים שאנו לובשים. אני מאמין כי שבוע האופנה הוא פלטפורמה ייחודית להנחלת ערכים מהותיים של ביטוי עצמי וסובלנות, ושל אחריות סביבתית. אנו בקורנית דיגיטל נושאים את דגל מהפכת המעבר לייצור דיגטלי של אופנה on-demand ומאמינים כי זו התשובה האמיתית שתאפשר לתעשיית האופנה להקנות ביטוי עצמי באמצעות פריצת גבולות של יצירתיות ולהפוך לתעשייה ירוקה באופן אמיתי וגורף", אמר עמר קולקה, סמנכ"ל השיווק של חברת קורנית דיגיטל.

לרגל שבוע האופנה יוקם מתחם FASHION באתר הדיגיטל של רשת, אשר יהווה בימה מרכזית לכל המידע החדשות והמתרחש בשבוע האופנה. כל תכני שבוע האופנה תל אביב 2021 יהיו זמינים גם בפלטפורמת ה VOD של רשת, וכן ישודרו בערוץ האופנה הישראלי.

מוטי בר זיו, משנה למנכ"ל סחר של 'רשת 13' מסר: "השנה האחרונה לא מאפשרת לנו להישאר סטטיים והיא מחייבת אותנו להמציא כל יום מחדש ולפרוץ את כל מה שהיה נהוג עד כה. שידור של שבוע האופנה ב'רשת 13' הוא בדיוק הרצון שלנו לתת במה הן למעצבים הישראליים וליצירה המקומית והן לקהל הטלוויזיה הישראלי שיוכל להנות מחוויה שלא הכיר עד כה. אני שמח על שיתוף הפעולה בין 'רשת 13' לבין שבוע האופנה והיוזמה של מוטי שלא מוותר גם בתקופה כזו".

מוטי רייפ, יזם שבוע האופנה תל אביב אמר היום: "אני גאה ונרגש להכריז על "שבוע האופנה קורנית תל אביב" לשנת 2021, השמיני בישראל – עשור לשבוע האופנה. לראשונה, בהתאמה לרוח התקופה, אנו חוברים לערוץ המדיה המרכזי והמוביל – 'רשת 13', וכל תצוגות האופנה ישודרו על מסך הטלוויזיה לכל בית בישראל". עוד הוסיף, כי: "השותפות החדשה עם 'רשת 13' וקורנית דיגיטל תיתן למעצבי האופנה הישראלים את הבמה המכובדת והגדולה ביותר שיכלו לחלום עליה ואת העזרה והחמצן להם הם כה זקוקים, בתקופה זו במיוחד. האופנה הישראלית, היא חלק בלתי נפרד מחיינו, וחיבור זה מהווה חיבוק ערכי של תמיכה והערכה לענף האופנה, לכל השותפים ביצירה המורכבת, ולכל אחד מהצופים".

ביתו של שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 יהיה השנה מוז"א – מוזיאון ארץ ישראל תל אביב, אשר יעניק את שטחיו המלאים לטובת שבוע האופנה. שטחיו החיצונים היפהפיים ואולמות התצוגה והתערוכות של המוזיאון ישמשו כבית לצילומי כל תצוגות האופנה במשך כל השבוע.

בין המשתתפים והמציגים בשבוע האופנה יהיו המעצבים: ויוי בלאיש בשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, דרור קונטנטו, דורין פרנקפורט, ששון קדם, טובה'לה, אלון ליבנה, שי שלום, רונן חן, אלמביקה, משכית, בננהוט – נטע אלחימסטר ונועה בני, עידן לרוס, שחר אבנט, ענבל דרור, אפרת קליג ורונית רפאל, טבע נאות, היליארי, נדב רוזנברג star northern, שלומית אזרד, מעוז דהאן Nouveauriche, חנה בן סימון Fashion CB, אסיה, לארה רוסנובסקי, איטה פישר, שנקר בית הספר לעיצוב אופנה בשיתוף פעולה מלא עם חברת קורנית דיגיטל, וחממת מפעל הפיס Coming UpDesigners.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות