זזים

ניר מטוסביץ מונה למשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק בשופרסל

ניר מטוסביץ ניר מטוסביץ

שופרסל הודיעה הבוקר (יום ד') על מינוים של ניר מטוסביץ למשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק ועל קידומו של דוד לרון לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת האספקה.

איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "אני שמח על הצטרפותו של ניר מטוסביץ לשופרסל. אני משוכנע שניסיונו המקצועי רב השנים של ניר בתחומי הסחר, המכירות והשיווק במגוון רחב של תחומי צריכה, לצד יכולותיו האישיות, יאפשרו לו להצליח בתפקידו החדש ולתרום להמשך מובילותה וחיזוקה של שופרסל". אברכהן איחל גם ללרון הצלחה בתפקיד: "אני בטוח כי קידומו של דוד לתפקיד המשנה למנכ"ל והצטרפותו של ניר מטוסביץ' יתרמו יחד להמשך מובילותה והצלחתה של החברה".

ניר מטוסביץ (54), מצטרף לשופרסל עם ניסיון רב שנים בתפקידים בכירים בחברות מובילות בתחום המזון ומוצרי הצריכה. בתפקידו האחרון שימש ניר כמנכ"ל אסם סחר. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל מכירות בחוגלה קימברלי ולפני כן שימש כמנהל חטיבת המכירות בתשלובת המזון של תנובה לאחר שמילא שורת תפקידים ניהוליים. ניר הנו בעל תואר שני במנהל עסקים.

ניר ייכנס לתפקיד במהלך חודש אפריל 2021 ויחליף את אורי קילשטיין אשר סיים את תפקידו בחברה לפני כחודש.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות